Mijn pony heeft moeite met coördinatie en balans. Er zijn al een aantal artsen bij geweest maar tot op heden krijg ik bij ieder bezoek een andere mening. Daarom wil ik mijn pony naar de kliniek brengen zodat ik zeker weet wat hij heeft. Pony loopt niet kreupel.
Ik wil sowieso een MMEP test laten doen en aan de hand daarvan evt. verder kijken.
Welke kliniek(en) is/zijn te raden? Ik wil graag naar een kliniek waar alle onderzoeken uitgevoerd kunnen worden (tegen een eerlijke prijs).
Mijn pony is heeeeeel erg ziek geweest helaas. Wonder boven wonder heeft de kliniek in Wolvega haar HELEMAAL beter gemaakt! dus een prijs afgesproken waar ze niet boven mochten gaan. Helemaal aangehouden en zijn niet over de prijs gegaan! Echte aanrader!!
De Lingehoeve zou hierin misschien wat kunnen betekenen.
Jet
Geplaatst: 02-04-18 09:41
Ik durf niet te zeggen of ze een MMEP-test kunnen uitvoeren, maar ik weet wel dat deze kliniek zeer kundig is op alle gebieden die met beweging van het paard te maken hebben: SMDC in Heesch. Je kan eens kijken op de site en hun bellen voor informatie. https://www.sporthorsemdc.com/ . Anders dan de naam doet vermoeden behandelen ze lang niet alleen sportpaarden hoor.
Bedankt voor de reacties! Ik wil deze week een aantal klinieken gaan bellen.
Heesch staat op m'n lijstje. M'n pony is een aantal keer door dd-physio behandeld en daar was ik super tevreden over. Verder werden Equitom en Gent ook aangeraden.