Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nine1987 schreef:Ierpier schreef:Wat naar, slechte klantenservice ook zeg. Misschien nog een keer beetje stampij op fb/twitter maken? Vaak willen bedrijven het dan ineens wél heel graag oplossen.
Nee dat is netjes....
Ierpier schreef:Is t ook niet. Maar als je op de nette manier niet gewoon met respect behandeld kunt worden ...
nine1987 schreef:Ierpier schreef:Is t ook niet. Maar als je op de nette manier niet gewoon met respect behandeld kunt worden ...
Ik snap je, maar ik zou zelf eerst nog een keer de mogelijkheid geven om het als volwassenen op te lossen.. Tegenwoordig hoef je maar "verkeerd" te kijken een klant en het staat al op social media.. Ik vind dat een beetje zwak..
cobiie schreef:Met het product teruggaan naar de winkel, zeggen dat je je geld terug wilt en het daarna wilt kopen met behulp van de kortingsbon aangezien op dag X wegens reden Y daar niet lukte.
Een goede zaak zou je dan het 10 gewoon moeten geven.