Stalling gezocht Hoekse waard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blacklady

Stalling gezocht Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 20:36

Ik ben op zoek naar een stal in de Hoekse waard. Liefst in de buurt van Piershil waar ze in de zomer de hele dag buiten staan (evt ook 's nachts) en in de winter buiten kunnen in een paddock oid. Zelf mesten geen probleem. Kosten rond 200 a 250 euro per maand.

N_B_N

Re: Stalling gezocht Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 20:44

Bij ons is nog een stal vrij..... oud Beijerland. Heel simpel allemaal en we doen veel onderling zoals paardjes buiten en binnen enz. Er word wel gevoerd. Bak is simpel maar prima. Voor meer info stuur maar pb

joycie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 19:23

Hee ,
Ik heb in Oud-Beijerland een plekje vrij waar ze heel de dag buiten staan zomers ook snachts swinters mag je zelf de keuze maken of je hem / haar buiten wil hebben snachts ze krijgen kuil er is een stukje steen paddock een weilantje en er word op dit moment een bak gemaakt 130 euro permaand Inc kuil en ondergrond

Ik hoor graag van je je mag me ook een appje sturen

0642017501

Groetjes joyce

Roxie5

Re: Stalling gezocht Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:18

Hoii!
Ik woon in piershil en een VRIEND van mij heeft een pensionstalling. Bruynzeel. Denk dat je her wel Kent. Light achter piershil , paarden staan dagelijks in de paddock vanaf ochtend tot namiddag. Ze hebben een paddock voor zichzelf met Buren. Sommige staan ook samen. Super tof en leuk , ik zou her zeker doen! Ze hebben ook een rijbak. Volgens mij 20 x 40 màar day weet ik niet zeker :)

Deesie13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:01

Hoi onze pony zoekt een maatje dus ik heb wel een stalling voor je
In oud-beijerland/nieuw-beijerland kosten €110,- weidegang+stal vrije uitloop en paddock ook swinters buiten