Gezocht: Stalling Den-Haag/Wassenaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___

Gezocht: Stalling Den-Haag/Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-18 19:11

Omdat ik inmiddels zelf ben verhuist, is het tijd dat paardlief ook deze kant op komt.
Daarom ben ik op zoek naar een stalling in Den-Haag en omgeving, voor een merrie van 1.56m.

Vereiste:
- Binnen- en buitenbak met goede bodem!
- Uitrijmogelijkheden
- Ruime (buiten)boxen

Heb al een aantal stallen bezocht, maar wie weet vind ik via deze weg ook iets!

Bedankt! :)

Leo

Re: Gezocht: Stalling Den-Haag/Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 09:20

Waar ben je al geweest? :)

Ik sta zelf bij Country Stables in Wassenaar. De bodems zijn eigenlijk altijd goed te noemen. De binnenbak is niet groot maar wel een goede bodem. Paddocks zijn ook altijd droog.
Qua stallen zijn er binnen en buitenboxen, als ook boxen met een verhard uitloopje.

De buitenrijd mogelijkheden zijn niet geweldig, maar je kunt wel op diverse plekken komen (zoals Valkenburgse meer).

Ik heb hiervoor bij de Groene Meer in Stompwijk gestaan, ook een fijne stal. Naast de rijbakken heb je daar ook de drafbaan wat heerlijk wandelen/rijden is. Ook heb je daar leuke uitrijmogelijkheden.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-18 16:41

Leo schreef:
Waar ben je al geweest? :)

Ik sta zelf bij Country Stables in Wassenaar. De bodems zijn eigenlijk altijd goed te noemen. De binnenbak is niet groot maar wel een goede bodem. Paddocks zijn ook altijd droog.
Qua stallen zijn er binnen en buitenboxen, als ook boxen met een verhard uitloopje.

De buitenrijd mogelijkheden zijn niet geweldig, maar je kunt wel op diverse plekken komen (zoals Valkenburgse meer).

Ik heb hiervoor bij de Groene Meer in Stompwijk gestaan, ook een fijne stal. Naast de rijbakken heb je daar ook de drafbaan wat heerlijk wandelen/rijden is. Ook heb je daar leuke uitrijmogelijkheden.

Ik ben bij De Paardenmeisjes (Renbaan Duindigt), Ten Hagen, Riouw Rijschool en Manege Wittenbrug geweest.
Voorkeur gaat uit naar Riouw en Ten Hagen.

Uitrijmogelijkheden zijn wel een must. Het is maar voor 2/3 jaar, daarna verhuis ik naar Leidschendam dus dan is Stompwijk een betere optie.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-18 15:32

Voorzien! :D
Hier mag een slotje op.

Merr0l

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 15:22

Ben benieuwd waar je nu bent gaan staan (: