Stalling Rijkevorsel (belgie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mama_Suus

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Heerle [NB]

Stalling Rijkevorsel (belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 16:39

Deze zomer gaan wij naar alle waarschijnlijkheid verhuizen naar Rijkevorsel (BE)
Nu wil ik mijn oogappeltje Nula natuurlijk niet achterlaten en ben ik langzaam aan al aan het zoeken naar een plekje voor haar.

Momenteel ben ik niet bekend in Rijkevorsel. Ik ken onze eigen winkel en ons huis en de weg naar de Lidl kan ik ook vinden, maar verder heb je het er wel mee gehad.

Nu mijn vraag, waar vind ik in Rijkevorsel of omgeving een pensionstal waar:

Mijn paard in de zomer op de weide komt (liefst in de winter ook) en in de winter minimaal in de paddock.
Volpension, dus het voeren van mijn brokken, hooi en uitmesten.
Verder een goed te rijden buitenbak is een must. Binnenbak is niet perse nodig maar wel fijn.

Wie o wie kan mij helpen?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Stalling Rijkevorsel (belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 20:26

Ik woon daar heel dichtbij! @billionache op bokt woont daar ook, wellicht kan ze je helpen.

Ik ken niet meteen stallen daar, maar je zit wel dicht bij Merksplas en wortel kolonie. Hier zijn verschillende paarden plekjes met heel fijne mogelijkheden! Ik heb mijn stalling gevonden op 2dehands.be Mss kan je daar eens zoeken!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:07

Per toeval kom ik dit topic tegen :D

Ik woon inderdaad zelf in Rijkevorsel. Ken wel wat stallen in de buurt, maar geen idee of de paarden daar elke dag buiten komen, en verder zelf ook geen ervaringen mee!
- Stal De Coolsdreef in Rijkevorsel
- Stal Sonlo in Rijkevorsel (geen idee of die nog stallen verhuren, gezien ik deze een tijdje terug te koop zag staan. Paarden komen daar wel elke dag buiten geloof ik)
- Boensberg Stables in Merksplas
- Paardenpension Wellens in Vlimmeren (?) (enkel een buitenbak, maar paarden wel elke dag buiten en heel fijne prijs voor deze regio)

Zag op 2dehands.be ook een stalling in Wortel erop staan met binnenbak. Je kan inderdaad best die site in de gaten houden voor echt privé adresjes en kleine pensionstallen.