Garantie deken horseware?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

The_Cat

Garantie deken horseware?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-18 20:08

Heeft er iemand ervaring met horseware ivm garantie van dekens?

Begin december deken aangekocht, sinds half december in gebruik. Maandag kom ik tot de ontdekking dat van de voorsluiting de plakker waar de v aansluiting aanhangt, losgekomen is. Op het eerste idee vond ik het zonde, maar had ik er verder niet bij nagedacht. IK was toen aan het denken om na het winter seizoen het deken naar de reparatie dienst te doen, daar het mij makkelijk te maken leek. Echter vandaag na het afdoen van het deken blijkt dat ook de stiksels van het nekstuk losgekomen zijn. Dus die aansluitingen hangen ook niet meer vast. Er is verder geen enkele beschadiging te zien aan het deken, enkel de aansluitpunten die dus gewoon loslaten. Het gaat hier trouwens over een amigo bravo plus, normaliter dekens die bestand zouden moeten zijn tegen buiten. En eerlijk gezegd had ik er nu ook wel iets meer van verwacht dan dat een deken van 200 euro na enkele maanden in gebruik al half onbruikbaar zou zijn..

To ride a horse is to ride the sky.

Inxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:09

Heb je al wel contact opgenomen met de winkel?

Ik heb ooit problemen gehad met mijn nieuwe Rambo deken, deze klacht is toen zeer correct opgelost door Horseware +:)+

HindaFree

Re: Garantie deken horseware?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 13:11

Ik zou inderdaad gewoon even naar de winkel gaan. Alleen als je geen Bon of iets heb (bankafschrift?) doen ze nog wel eens lastig

Just a Lady (2014)
Dreamboy x Fruhling

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-18 15:47

Ik heb de factuur nog! Zal alvast al eens een mailtje sturen naar de winkel. Het lijkt me lichtelijk een productie probleem, maar vond niet meteen iets. Wel van 1 jaar garantie op andere zaken, maar niet in betrekking tot zoiets. Heb alvast enkele foto's er bij gedaan al

To ride a horse is to ride the sky.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 16:12

Er is niet een paard dat aan de deken loopt te trekken? De stof zelf is namelijk erg sterk, maar wat vaak het geval is dat bij veel kracht de stiksels het begeven. De rest blijft heeft, maar bij de stiksels laat het dan los. Maar als dit niet het geval is, dan kan het een productiefout zijn.

Ik zou inderdaad contact opnemen met de winkel.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie