Dit jaar wil ik mijn hobby weer oppakken, verwacht dat ik in 2018 trotse eigenaar ben van een paard

Ik woon in Maarssen en wil mijn paard graag aan de oostkant van Utrecht stallen i.v.m. de aanwezigheid van bossen en goede uitrijmogelijkheden. Maximale reistijd, ongeveer 20 minuten.
Mijn wensen:
- harde eis: Goede uitrijmogelijkheden. Liefst geen drukke wegen/gevaarlijke objecten welke ik moet trotseren voordat ik de bossen bereikt heb.
- Het liefst aanwezigheid van een binnenbak.
- Het liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk, maar ja... Gezien de regio: dream on!
Ik heb al een paar stallen in gedachten:
- Stal van Brenk: goede verhalen gehoord en al een keer gekeken. Ziet er allemaal netjes uit. Maar, hoe zit het hier met de uitrijmogelijkheden? Ik las ergens op Bokt dat de manegepaarden niet naar de bossen kunnen ivm oversteken spoorbaan of passeren drukke wegen. Zijn hier ervaringen mee? Of zijn er ook ruiters met eigen paard die goede ervaringen hebben met uitrijmogelijkheden vanuit stal Van Brenk?
- Stal Boshuis. Volgens de site 10 min stappen en dan zit je in de bossen. Jammer dat er geen binnenbak aanwezig is, vooral omdat het niet veel goedkoper is dan stal van Brenk.
- Stal Noordhoeve. Is dit wat?
Ben benieuwd naar de ervaringen en hoor het heel graag als er nog een stal is die ik over het hoofd zie.
Groetjes, Ssarahh