Iemand ervaring met Stal Melek uit Olmen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sultano
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-01-16

Iemand ervaring met Stal Melek uit Olmen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 18:11

Dag allemaal, ik heb een mooi paardje zien staan op de site van Stal Melek uit Olmen? Iemand ervaring met deze stal? Alvast bedankt!

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: Iemand ervaring met Stal Melek uit Olmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 18:14

Ja ik. Ik ben er al meerdere keren geweest en elke keer super ontvangen en ze is ook heel erg eerlijk. Zeker een aanrader!

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:07

Die 'negatieve' ervaringen die ik hier op bokt lees, is nog van in de tijd dat ze dravers omschoolde. Niet van de spaanse paarden. Ik zou zeggen, ga zelf kijken om zelf te oordelen...

Sultano
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 20:15

Mellanca schreef:
Die 'negatieve' ervaringen die ik hier op bokt lees, is nog van in de tijd dat ze dravers omschoolde. Niet van de spaanse paarden. Ik zou zeggen, ga zelf kijken om zelf te oordelen...

Ja die zijn inderdaad van een tijdje geleden ... ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat de papieren van de paarden niet in orde zouden zijn

Sultano
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-01-16

Re: Iemand ervaring met Stal Melek uit Olmen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 20:21

Iemand een idee hoe het kan dat zij de paarden tegen zo'n lage prijs aanbiedt?

pien_2010

Berichten: 43321
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:24

Moderatoropmerking:
Een aantal opmerkingen zijn verwijderd. Hetzij dat zij niet uit eigen ervaring zijn, hetzij dat ze speculatief was, hetzij dat de onderbouwing ontbrak. Bedrijven mogen op ED besproken worden maar volgens vastgestelde [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten .

dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:36

Sultano schreef:
Iemand een idee hoe het kan dat zij de paarden tegen zo'n lage prijs aanbiedt?


Dat zal niet voor niks zijn! Aangezien jezelf ook al die vraag stelt kan je er vast ook wel een bij passend antwoord bij vinden :o

Ken de stal verder niet maar ik zou even verder zoeken Wat te mooi lijkt om waar te zijn is meestal ook zo Goedkoop is duurkoop zeggen ze

Mocht je er toch graag gaan kijken laat paard dan iig keuren door een DA die jij zelf gekozen hebt

unamie

Berichten: 7383
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: BOLLENSTREEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 22:43

Een vriendin van mij heeft daar een PRE vandaan
Een Hengst met een superafstamming voor een belachelijk lage prijs..
Het was een opknapper (heeft een foute eigenaar gehad) en dat werd er eerlijk bij verteld
Paard is inmiddels APTO goedgekeurd en helemaal opgeknapt!

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 13:13

dresjoepie schreef:
Sultano schreef:
Iemand een idee hoe het kan dat zij de paarden tegen zo'n lage prijs aanbiedt?


Dat zal niet voor niks zijn! Aangezien jezelf ook al die vraag stelt kan je er vast ook wel een bij passend antwoord bij vinden :o

Ken de stal verder niet maar ik zou even verder zoeken Wat te mooi lijkt om waar te zijn is meestal ook zo Goedkoop is duurkoop zeggen ze

Mocht je er toch graag gaan kijken laat paard dan iig keuren door een DA die jij zelf gekozen hebt



Ik denk niet dat jij hierop kunt antwoorden? Je bent er zelf niet geweest... Ga erheen en oordeel zelf. En keuren door een DA heeft ze geen bezwaar op.

pien_2010

Berichten: 43321
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 19:25

Moderatoropmerking:
Wederom een aantal positieve- en negatieve niet onderbouwde posts verwijderd. Tevens speculatie berichten verwijderd. Op ED mogen alleen berichten geplaatst worden die niet speculatief zijn, onderbouwd en uit eigen ervaring, c.q als de reactie iets toevoegt als het gaat om de vraag van de topic starter. Zie daarvoor de uitgebreide [ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: Iemand ervaring met Stal Melek uit Olmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 23:00

Dat de paarden mager zijn kan ik echt niet geloven.... Ik fotografeer alle verkoopspaarden daar, en kan je echt wel meedelen dat diegene die mager zijn net daar zijn of dergelijk. En dat wordt ook meegedeeld. Dus ze is er zeker eerlijk over. Alle paarden staan in goede conditie.

EefNoaLuca
Berichten: 6
Geregistreerd: 24-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:56

Persoonlijk heb ik erg goede ervaring met Stal Melek. Ik ben 2 jaar geleden met haar in contact gekomen omdat mijn merrie toen gedekt is door haar PRE Curro. Inmiddels heb ik daar een erg geweldig veulen van! Mijn merrie heeft destijds 2 maanden bij haar op het erf gestaan (wat 3 uur rijden van mijn huis was) Ze is ontzettend goed verzorgd en behandeld niets te klagen! Ik ben tussentijds langs gegaan en heb toen een dag mogen meelopen en veel gehoord over hoe ze aan haar paarden komt.(en mocht zelfs op Curro rijden :D) Ze haalt ze rechtstreeks uit Spanje meestal waardoor de prijs laag kan blijven. Er zitten geen tussen handelaren tussen die ook commissie moeten ontvangen. Ze heeft ontzettend goed oog voor de paarden en is een echte paardenvrouw.

Ik kan haar echt van harte aanbevelen!

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:47

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist een aantal reacties verwijderd welke tegen de regels van [ED] Ervaringen en Diensten in gaan.
Het is alleen toegestaan om ervaringen uit eerste hand te plaatsen, speculeren of opruien is niet toegestaan.
Ook is het toegestaan om te reageren als je geen ervaring hebt met deze dienst, mits de TS geholpen wordt hiermee, deze moet neutraal geschreven zijn.

Dit staat tevens in de regels en richtlijnen van [ED]:

[ED] Regels en richtlijnen [ED] Ervaringen en Diensten
Vaste regels voor reacties
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor enkel zeer positieve berichten, neigend naar reclame.
- Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
- Reacties die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.