Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaleesaa schreef:@Daphneeeej ik hoor al dat t een grote missie word om wat te vinden
superpony schreef:Manege Almere Buiten heeft nu ook hit actief, dus is wel de moeite waard. Natuurlijk duur, maar als het je veel kan schelen in benzine, is dat ook wat waard.
superpony schreef:In Almere is het altijd een drama. Ik heb van 1981 tm 2009 in Almere gewoond en nog nooit een paard in Almere gestald. We hebben zelfs een bedrijfsplan gemaakt voor een pensionstal, aangezien de behoefte altijd al erg hoog was, maar de gemeente is ontzettend moeilijk en de grond is best duur.
In Zeewolde zijn de stallen steeds groter geworden en hier en daar is zomers wel 24/7 buiten mogelijk.
Richting het Gooi heb je wat meer kans. Als je een beetje snel op de A27 zit, zou ik eens rond Eemnes kijken.
Manege Almere Buiten heeft nu ook hit actief, dus is wel de moeite waard. Natuurlijk duur, maar als het je veel kan schelen in benzine, is dat ook wat waard.
Daphneeeej schreef:superpony schreef:Manege Almere Buiten heeft nu ook hit actief, dus is wel de moeite waard. Natuurlijk duur, maar als het je veel kan schelen in benzine, is dat ook wat waard.
Deze manege almere buiten heeft de hit actief stal alleen voor manege paarden. Evt hadden ze wel toekomst plannen voor pensionklanten wat te maken maar dat is niet in de nabije toekomst ben ik bang.
superpony schreef:Daphneeeej schreef:Deze manege almere buiten heeft de hit actief stal alleen voor manege paarden. Evt hadden ze wel toekomst plannen voor pensionklanten wat te maken maar dat is niet in de nabije toekomst ben ik bang.
Er staan wel niet manege paarden weet ik.