Jumping Amsterdam verkeerde ticket gekocht..

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

StillAngel

Jumping Amsterdam verkeerde ticket gekocht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-18 12:24

Hoi!

Ik wilde heel graag met mijn schoonmoeder naar Jumping Amsterdam voor haar verjaardag. Alleen ik heb perongeluk de kind tickets gekocht (was niet duidelijk dat het kind tickets waren.. heb op mobiel gekocht). Ik heb hier 36.75 voor betaald.

Na heel veel gezeur en gedoe tussen Paylogic en de Jumping Amsterdam organisatie kon ik dan eventueel 28.50 terugkrijgen áls ik nieuwe tickets zou kopen.

Beide organisaties blijven met het vingertje naar elkaar wijzen omdat ze niks zelf kunnen oplossen maar de ander dat wel kan..

Nou, ik heb er dus helemaal geen zin meer in en wil graag mijn geld terug. Het is morgenavond al namelijk en ik ben hier al ruim een week mee bezig..

Kunnen ze dit zomaar maken, dat je veel minder terugkrijgt? Bij webshops heb je recht op annuleren binnen een bepaalde periode. Geldt dat hier niet?

Bedankt alvast!

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Cynn
Fotograaf

Re: Jumping Amsterdam verkeerde ticket gekocht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:27

Geen idee wat de kosten van een ticket zijn dit jaar, maar ben je niet gewoon je service/boekingskosten kwijt? En de rest krijg je wel terug? Dan zou ik het nog kunnen begrijpen dat je niet alles terugkrijgt namelijk.

Ros Fotografie
Website × Instagram × Facebook
Bianca (bietjuhh) † 27'03'1992 - 13'09'2012

Brainless

Re: Jumping Amsterdam verkeerde ticket gekocht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:33

Voor tickets (en oa reizen) geldt de bedenktijd van 14 dagen niet.
Koop is koop.
Het is zeer coulant dat ze de verkeerde tickets (ook al is het voor minder) terug willen nemen.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 13:35

Volgens is er bij tickets geen sprake van Koop Op Afstand dus het lijkt mij dat je je geld niet terugkrijgt. Misschien kan je ze proberen te verkopen op Ticketswap.nl.

Heb je nou al die volwassen kaarten gekocht?

Ik heb mijn tickets ook mobiel gekocht en er stond heel nadrukkelijk het verschil tussen kind en volwassenen. Dat moet je specifiek aanklikken. En scheelt nogal in prijs ook..

Edit:
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie