Niet kunnen lopen na trap van paard

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Nathalie9

Niet kunnen lopen na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 17:33

Goedenmiddag bokkers,

Even hier een vraagje om te kijken of iemand zoiets ook heeft meegemaakt :)

Ik ben afgelopen dinsdag van een les paard afgevallen.

Ik sprong in galop aan in de hoek maar vervolgens komt er iemand opeens op de hoefslag waardoor ik moet uitwijken, het paard waar ik op reed werd daardoor alleen nijdig en trapte richting dit paard, waardoor ik me beugels verloor, mijn paard maakte daarna nog een bok en sloeg opeens links af, nouja je kan t al horen aankomen, ik viel dus rechts ervan af vol op mijn rug, het paard waar mijn paard naar schopte rende rechts van mij en heeft mij waarschijnlikk vol op me kuit/scheen geraakt, aangezien dit paard ook zijn peesje kwijt was daarna, 2 dagen later kan ik amper lopen en hink ik door het huis, het is niet blauw, gezwollen vind ik een beetje moeilijk te zeggen aangezien ik nou ook weer niet de dunste kuiten heb :o
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn of heeft ook zoiets meegemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:35

Ik denk dat dit een prima legitieme reden zou kunnen zijn om naar de huisarts te gaan... Om te beginnen al vanwege de klap vol op je rug..

Babootje

Re: Niet kunnen lopen na trap van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:36

Bezoekje huisarts zou zeker geen kwaad kunnen

Heeft even geduurd, maar toch. Inmiddels is de sinds lang vermiste merrie terug gevonden. Lang leve bokt!
VERMIST!! KLIK HIER VOOR FOTO

Nathalie9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 17:37

Anoniem schreef:
Ik denk dat dit een prima legitieme reden zou kunnen zijn om naar de huisarts te gaan... Om te beginnen al vanwege de klap vol op je rug..

Ik was inderdaad ookal van plan te gaan naar een inloopspreekuur morgen wanneer de pijn nog steeds zo hevig zou zijn, maar dacht in iedergeval even te kijken of iemand zoiets ook had meegemaakt :D we hebben overigens die avond overleg gehad met huisartsenpost vanwege dat ik die avond last had van me rug maar deze pijn is op de spierpijn na vrijwel weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:39

Tja. Ik ben wel een keer op m'n rug geklapt na een bok en ik heb m'n rug gebroken. En ja, ik liep nog :+ Niet van harte maar toch. Het ligt maar net eraan hoe je valt. Met zoveel pijn ook na die trap is dat echt niet goed..

Ik had dit toch niet laten wachten tot het inloopspreekuur.. Maar goed ik was er natuurlijk niet bij.

Nathalie9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 17:47

Had godzijdank wel een bodyprotector aan wat een groot deel van mijn klap heeft opgevangen

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 18:24

Dit topic hoort op mensenwelzijn en sport maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik het topic niet verplaatsen en moet het op slot gezet worden.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten