Mijn paardendroom is werken in Engeland od Ierland

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nibenard
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-01-18

Mijn paardendroom is werken in Engeland od Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 17:37

Hoi hoi,

Ik ben Noa (17 jaar) en zit in het laatste jaar van mavo, na mijn examen heb ik best wel een lange vakantie. Graag wil ik in die tijd wat nuttigs gaan doen en dacht aan werken in mijn favoriete landen Engeland of Ierland. Ik zou het heel gaaf vinden om naar één van deze landen te gaan en daar te kunnen werken. Nu heb ik er op internet al naar gezocht, maar kwam eigenlijk niet verder.

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met werken in één van deze landen en of je eventueel een adres voor mij weet? Mijn passie is paarden, ik doe dit al vanaf mijn 6e jaar en wil volgend jaar de opleiding paardenhouderij doen. Werken met paarden in Engeland of Ierland is echt mijn droom.

Groetjes,
Noa Benard

Iris82

Berichten: 39926
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:43

Wat voor soort stal zou je leuk vinden? Er is in Engeland en Ierland natuurlijk erg veel op paardengebied.

Dus ben je op zoek naar een sportstal (en zo ja: welke discipline, eventing, hunting, racing, springen, dressuur) of meer een fokkerij?

Heb je daarnaast al op yardandgroom gekeken?

xAaltsje

Berichten: 49
Geregistreerd: 18-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:45

Wat wil je? Dressuur of springen of iets anders? Ik heb afgelopen zomer in Ierland gewerkt, niet met paarden maar zou wel voor je kunnen vragen of iemand daar iets weet

nibenard
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-01-18

Re: Mijn paardendroom is werken in Engeland od Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 17:54

@iris82 Hmm eerlijk gezegd maakt mij dat niet zo uit, ik vindt een boerderij net zo leuk als een manege/stal ect. De springsport trek mij het meest. Ik had nog niet gehoord van Yardandgroom. Ik zal hier even op kijken, bedank voor de tip!

nibenard
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 18:01

@xAaltsje Het liefst zou ik willen werken met paarden. Het leukst lijkt mij werken bijvoorbeeld: een handel stal, springstal ( of bijvoorbeeld eventing ect ) of op een boerderij werken lijkt mij ook leuk. Een beetje in deze richting zoek ik. Ooh wat leuk dat je in Ierland hebt gewerkt! Hoe vondt je dat? Graag, dat zou heel fijn en lief van je zijn! Bedankt

nibenard
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 18:09

Iris82 schreef:
Wat voor soort stal zou je leuk vinden? Er is in Engeland en Ierland natuurlijk erg veel op paardengebied.

Dus ben je op zoek naar een sportstal (en zo ja: welke discipline, eventing, hunting, racing, springen, dressuur) of meer een fokkerij?

Heb je daarnaast al op yardandgroom gekeken?



@iris82 Hmm eerlijk gezegd maakt mij dat niet zo uit, ik vindt een boerderij net zo leuk als een manege/stal ect. De springsport trek mij het meest. Ik had nog niet gehoord van Yardandgroom. Ik zal hier even op kijken, bedank voor de tip!

nibenard
Berichten: 5
Geregistreerd: 10-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-18 18:10

xAaltsje schreef:
Wat wil je? Dressuur of springen of iets anders? Ik heb afgelopen zomer in Ierland gewerkt, niet met paarden maar zou wel voor je kunnen vragen of iemand daar iets weet


@xAaltsje Het liefst zou ik willen werken met paarden. Het leukst lijkt mij werken bijvoorbeeld: een handel stal, springstal ( of bijvoorbeeld eventing ect ) of op een boerderij werken lijkt mij ook leuk. Een beetje in deze richting zoek ik. Ooh wat leuk dat je in Ierland hebt gewerkt! Hoe vondt je dat? Graag, dat zou heel fijn en lief van je zijn! Bedankt :D