Trailerlaadcursus Annemarie van der Toorn Noord-Nederland

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hen001

Trailerlaadcursus Annemarie van der Toorn Noord-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-17 22:27

Hallo bokkers,

Ik heb een paard dat lastig te laden is. Ze gaat regelmatig (1-2 keer in de maand) mee op de trailer naar les of wedstrijd. Ze laadt uiteindelijk altijd, maar vaak duurt het een half uur, soms drie kwartier, en het gaat niet van harte.

Ik wil dit graag veranderen en het liefst een manier vinden om haar alleen te laden en op een manier die voor haar niet stressvol is. Momenteel zijn we altijd met zijn tweeen.

Ik heb me online georienteerd en de methode van Annemarie van der Toorn spreekt me erg aan. Echter zit zij in Zuid-Holland en staat het paard in Drenthe. Daarom mijn vraag:

Kennen jullie iemand, bijvoorbeeld een leerling van Annemarie van der Toorn, die mij en mijn paard een cursus trailerladen via deze methodiek kan geven, op stal in noord-Drenthe of op een externe locatie in Drenthe / Friesland / Groningen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en ben benieuwd naar de suggesties / ervaringen!

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:29

Waarschijnlijk kan Annemarie je wel vertellen wie er bij jou in de omgeving zit die werkt volgens haar methode. Ik heb toendertijd een lesdag bij haar op locatie gevolgd (zonder paard) en erg veel aan gehad!

Daphneeeej

Re: Trailerlaadcursus Annemarie van der Toorn Noord-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:04

Gewoon een berichtje sturen naar annemari, ze zal je dan kunnen doorverwijzen naar studenten die geschikt zijn in jou omgeving. Zo heb ook hulp gehad met mijn paard met het laden van een leerling (toevallig goede kennjs van mij)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie