Ik wil mijn paard graag door een springruiter laten uitbrengen. Het is voor mij echter héél belangrijk iemand te vinden die niet ldr rijdt en niét met een slofteugel rijdt. Iemand die niet met de hand het paard in een krul dwingt. Dus iemand van de klassieke school.
Wat is je doel en in welke omgeving? Ik ken misschien wel een fijne ruiter maar dat ligt een beetje aan hoe professioneel je het wil hebben.
Himyar
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-17 16:23
Tot maximaal 1,40 m op termijn. Omgeving beetje midden van het land. Wil graag dat paarden het land op kunnen daar. En zoals gezegd, alsjeblieft geen "valse knik ruiter".
Laatst bijgewerkt door Himyar op 25-12-17 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ah dat is voor mij ook een onbekende omgeving voor zoiets. Hopelijk vind je een fijne plek waar je paard netjes word opgeleid. Vind het in ieder geval super dat je hierop let, geeft je paard alle kansen op een lange en mooie carrière. Succes!
Wesley Mulder. Heeft vroeger op hoog niveau dressuur gereden (voordat ie springruiter werd) en snapt hoe je een paard correct op het achterbeen krijgt, zodat een paard af kan drukken. Kan ze fijn rijden en heeft ze goed voor elkaar.
Ik ken heel veel springruiters die niet zo trainen. De pensionstal waar wij gestald staan brengen ook paarden voor anderen uit. Eventing en springen. Is in midden NL.
Bij zowel Sparrow hill als Niels Brussen heb ik een heel fijn gevoel. ken beide ruiters van wedstrijden. en vind ze heel fijn en heel vriendelijk naar de paarden toe