Working student

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Marit23

Working student

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-17 21:20

Hoi allemaal :)

Ik ben op zoek naar een stal/manege waar ik enkele maanden als working student/vakantiehulp kan werken (mag op kost en inwoning met les of beetje zakgeld). Het mag zowel in Nederland zijn als in het buitenland. Het plan is om ergens in 2018/begin 2019 te gaan. Qua stal/manege maakt het mij niet uit, zolang de paarden het maar goed hebben zodat ik zonder schuldgevoel het bedrijf kan vertegenwoordigen. Ik heb een ontzettend brede interesse en wil erg graag leren. Ik ben dus op zoek naar een plek waar ik veel leer, inspiratie op doe en in een gemotiveerd team kan samenwerken. Ik volg een opleiding in de pedagogiek, dus werken (stage) op een zorgboerderij oid is ook helemaal goed!

Ik heb natuurlijk zelf al rondgekeken op internet, maar kan nog niet iets concreets vinden. Ik ben benieuwd naar jullie tips/ervaringen!

Rebecca_E

Re: Working student

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:33

Pinetrees riding centre in Portugal misschien? Moet je nu volgens mij wel €50,- betalen, maar dan heb je kost en inwoning en lessen/ buitenritten. Elke donderdag en vrijdag komt er een groep kinderen en volwassenen met beperking langs om paard te rijden.

Als het alleen om de ervaring gaat met paarden kan ik ook their voice Portugal aanraden, ook in Portugal :+ Daar worden verwaarloosde paarden opgevangen, dus die kunnen altijd wel een helpende hand gebruiken. Daar krijg je ook kost en inwoning, maar rijden zit er dan niet in.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:09

ik zie net een berichtje van Claudia Wolters langskomen, die zoekt een working student. Echt een fijn mens en een toppaardenvrouw. Voor stage ben je altijd welkom bij ons op de zorgboerderij www.paard-en-relatie.nl

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 22:10