bokkers omgeving Elsloo (Limburg)?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

silvericathy

bokkers omgeving Elsloo (Limburg)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-17 21:09

Hallo,

sinds vrijdag wonen wij officieel in Elsloo.
Ik ken deze omgeving slechts een klein beetje en weet nog niet goed wat er allemaal in de buurt te doen is en welke winkels er allemaal liggen. Vandaag een beetje door elsloo en beek gereden met de auto... zelfs verdwaalt hihi..

ik vroeg me af of er bokkers zijn die hier in de omgeving wonen.
Ik heb een eigen pony die ik over een tijdje, als we zelf alles hier op orde hebben en gewend zijn geraakt in de omgeving graag naar elsloo/beek zou willen halen.. ze staat nu prima, dus ze hoeft zeker niet weg op de plek waar ze staat, maar om nu meerdere keren per week naar Maastricht te moeten rijden naast werk en huishouden gaat ten koste van de tijd die ik voor mijn pony vrij kan maken.
ze zal zeker nog wel een maand of drie, en misschien zelfs nog wel langer op de locatie blijven staan. Ik wil haar niet zomaar in de eerste de beste wei zetten, omdat ik die toevallig snel gevonden heb. Op ten duur ben ik dus wel opzoek naar een adresje waar ze kan komen te staan. Ik wil maximaal €100-120 per maand kwijt zijn aan stalling kosten. Mag dus een simpel weitje zijn met een paar andere ponys.

daarnaast ben ik opzoek naar een plekje waar ik kleinere baaltjes hooi en stro kan halen voor mijn konijntjes, liefst gewoon goedkoop bij een boer.

❤️KODA&PACO❤️

furyke

Re: bokkers omgeving Elsloo (Limburg)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:27

Hoi!

Welkom in elsloo!

Ik woon er nu 5 jaar met veel plezier.

Mocht je iets willen weten, mag je altijd een berichtje doen

Energy B+15 — L1+21 — L2+12 - M1+1
Fury still miss you, alweer 6 jaar een sterretje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie