Een Long Island Medium voor overleden paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Een Long Island Medium voor overleden paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 17:26

Allereerst geen idee of dit goed staat mods, verplaatst het aub als dit niet zo mocht zijn.

Ja ik weet het: zo nuchter als dat ik pretendeer te zijn, geloof en hoop ik vooral dat het met overleden geesten (mens en dier) contact maken bestaat.

Ik zou dus dolgraag nog een keer contact willen met mijn nu bijna 1,5 jaar geleden overleden merries, maar besef dat ik geen idee heb wie “echt” is en wie alleen maar op mijn geld uit is.

Wie heeft hier goede of slechte ervaringen met iemand en kan mij eventueel iemand aanbevelen?

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Re: Een Long Island Medium voor overleden paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:12

Heb je al namen van personen die dat doen. Kan je anders eens googlen op hun naam naar ervaringen enzo. Volgens mij zijn er meerdere mensen die dit al gedaan hebben. En anders eventueel is horen bij personen die dat voor overleden mensen hebben aten doen. Volgens mij moet dat precies hetzelfde zijn. Ik weet dat het regelmatig wordt gedaan voor overleden personen

Anoniem

Re: Een Long Island Medium voor overleden paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:14

Ik heb idd een 2 tal tips via pb gekregen, maar zou zelf ook echt niet weten waar ik het zoeken moet of wie er goed en echt zijn en wie niet, vind dat dus heel moeilijk.