Paardencoaching

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

juliette0203

Paardencoaching

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 19:33

Hallo mede-bokkers!

Zou jullie mij alsjeblieft willen helpen en mijn enquête willen invullen? :) Dat zou mij namelijk erg helpen bij mijn onderzoek voor school! Het invullen van de enquête kost maximaal 5 minuten! Heel erg bedankt. :)

Dit is de link!:

https://goo.gl/forms/Z0DJVgfDn3ECsCWK2

Korte toelichting:
In mijn laatste jaar Dier- en veehouderij volg ik de afstudeervariant Topklas ondernemen. In dit jaar krijg ik de mogelijkheid om mijn businessplan te ontwikkelen en gedurende het laatste halfjaar mijn eigen bedrijf te starten.

Graag zou ik aan het werk willen als zelfstandig paardencoach. Als paardencoach kan ik mensen helpen met problemen of vraagstukken in hun leven. Paardencoaching kan bij diverse mentale problemen helpen zoals faalangst, gebrek aan zelfvertrouwen en omgaan met stressvolle situaties. Maar ook mensen die hun paard beter willen leren begrijpen of problemen ervaren tijdens het beoefenen van de paardensport kunnen bij een paardencoach terecht. Verdere informatie over wat paardencoaching precies inhoudt is te vinden in de enquête!

juliette0203

Re: Paardencoaching

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 21:01

Even een korte aanvulling op de reacties die ik al heb mogen ontvangen  Om dit beroep te gaan doen heb ik inderdaad een degelijke opleiding nodig! Deze ga ik dan ook zeker volgen (opleiding cognitief coachen met paarden)! In deze opleiding zal ik dus ook meer gaan leren over de psyche van de mens. Daarnaast zal ik op de lange termijn ook psychologie gaan studeren.  
Ook volg ik vanaf mijn dertiende al cursussen over het gedrag van het paard en heb een tijdje mogen werken op de stal van Monty Roberts in Amerika. Op dat gebied heb ik dus al zeker wat ervaring opgedaan. 

Mungbean

Re: Paardencoaching

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:04

Als je aangeeft dat je niet aan coaching zal doen loop je meteen al vast want de vraag erna is verplicht en is in dat geval niet te beantwoorden.

juliette0203

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 21:08

Sizzle schreef:
Als je aangeeft dat je niet aan coaching zal doen loop je meteen al vast want de vraag erna is verplicht en is in dat geval niet te beantwoorden.

Bedankt ga ik aanpassen!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:51

Aangezien dubbel topics niet zijn toegestaan plaats ik hier een slotje.