Ik wil kijken of ik de mogelijkheid heb om een kleinschalige pensionstal in Brabant te gaan overnemen.
Het plaatje is nog niet rond maar om in ieder geval vast een beeld te krijgen voor mijn bedrijfsplan wil ik weten of hier animo voor is.
Nu is mijn vraag aan jullie, zijn er mensen hier op bokt die in de omgeving van ""Wouwse plantage"" nog behoefte hebben aan een meer exclusieve pensionstalling. Binnenbak, buitenbak, poetsplaats, weidegang etc.
Betreft:
20 luxe grote boxen incl mesten
8paards stapmolen
Binnenbak 20x40 (agterberg) met regenistalatie
Buitenbak 30x60 (agterberg)
Paddocks
Longeerkraal
Weiland
Poest/spuitplaats (warm en koud)
Solarium
Zadelkasten
7 voerbeurten op een dag (4x ruwvoer, hooi of voordroog) en 3x kracht voer.
Of en ieder krijgt een baal hooi/voordroog per maand om zelf te bepalen)
uiteraard kan er bijgekocht worden)
*Extra ruwvoer per voerbeurt kan absoluut, maar dit tegen kleine meersprijs)
2 toiletten en een douche voor evt grooms of als je lekker nat bent geregend tijdens een buitenrit.
Parkeerplaats per stal
Ook wil ik een buitenzet service aanbieden tegen kleine vergoeding per maand voor geintereseerde.
Ik wil kijken of de mogelijkheid er is om bij iedere stal een eigen paddock te realiseren zodat ze heel de dag of naar behoefte eigenaar buiten kunnen staan.
Weidegang zolang het weer het toelaat, ik vind het belangrijk dat ze zoveel, zovaak en zolang mogelijk buiten kunnen staan.
Ook wil ik Hengsten toelaten omdat ook hun een goede stal verdienen en er veel hengsten in de sport lopen of lekker genieten van een oude dag.
Zou er evt animo zijn om nog een pensionstalling erbij of zijn er al genoeg in deze omgeving???
En wat zouden jullie evt wensen te betalen voor de faciliteiten die ik aanbied?
Graag wil ik all in bedragen opkrijgen

En evt meerdere ideeen, wat jullie aantrekkelijk zouden vinden

Dan kan ik dit alemaal opnemen in een bedrijfsplan en kijken of het mogelijk is dit te realiseren.
Groetjes!