Paardenhaar sieraad of andere herinnering

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Bamii

Paardenhaar sieraad of andere herinnering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 18:12

Gister is het alweer 3 weken geleden dat ik mijn paard in heb moeten laten slapen. Ik heb nog een pluk staart en daar zou ik graag een sieraad (liefst een ring) en/of wat anders van laten maken. Alleen ben ikzelf ook best creatief en dus een beetje kieskeurig :o. Iets in hars gieten kan ik bijvoorbeeld zelf doen en sluitingen van Aliexpress kom ik ook vaak tegen. Ik ben van plan het veel te dragen (en ben een beetje onhandig) dus zoek ook iets wat lang goed blijft. Is edelmetaal dan een goed idee?

Ik heb ook iemand gevonden die paardenbeeldjes maakt met een echte pluk staart, zo iets vind ik ook best leuk! Zijn er meer van zulke herinnerings ideeën zonder dat het een sieraad is?

Ervaringen en leuke linkjes zijn dus heel erg welkom :D ! Ik zie door de haren het sieraad niet meer.

Afbeelding

ingvdh

Re: Paardenhaar sieraad of andere herinnering

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 11:19

Ik heb een ring besteld bij paardenhaarsierraad.nl. Ik wilde ook een mooi sierraad ter herinnering en heb diverse sites bekeken en op evenementen standjes bezocht om de sieraden in het "echt" te bekijken.

Je hebt verschillende keuzes en opties om de ring naar wens te laten maken. Ook kunnen ze de haren van een coating voorzien zodat ze tegen meer dingen bestand zijn.

Alleen is hij nog niet binnen, kan dus niet zeggen hoe de kwaliteit is.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 14:55

Ik heb deze laten maken bij MakeDreamz.
Blijft ook goed zitten en de kwaliteit is goed, heb 'm zelfs regelmatig om naar m'n werk (logistiek, dus het stoot nog weleens tegen een stelling oid aan) en daar kan ie allemaal tegen.
Ben er erg blij mee. :)

Afbeelding

mirandav

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 12:02

Hoi,

Voor de verjaardag van mijn zusje was ik op zoek naar een orgineel kado. Een sieraad van paardenhaar moest het kado worden.

Ik heb half oktober een pluk paardenhaar van de staart opgestuurd naar sieradenpaardenhaar.nl.

Tot op heden nog geen sieraad ontvangen, ik vind het wel erg lang duren. De verjaardag is al enige tijd geleden (ruim 4 weken). Ik heb gevraagd of ze het haar retour wil sturen als ze geen tijd heeft, maar ook daar nog niets op vernomen. Ik ga dus op zoek naar een andere winkel..

Ze heeft mij wel gemeld dat ze ziek is geweest tussendoor, maar ze heeft desondanks nog wel op een beurs gestaan. Een lange wachttijd vind ik niet erg, maar ik word wel graag op de hoogte gehouden. Ik weet nu nog steeds niet hoe lang het gaat duren... :( Beetje jammer...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:58

Ik heb een ring van paardenhaarsieraad, erg tevreden over.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:01

Million Horse maakt erg mooie dingen! Ik draag mijn kettinkje dagelijks en de armband bij gelegenheden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:04

Paard en ring maakt ook erg mooie dingen

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:19

Ik heb van mijn overleden pony 2 armbandjes laten maken bij paardenhaarsierraad, waarvan 1 een zilveren slavenarmband. Ik ben er zeer tevreden over! Kwaliteit is echt top! En je kunt hem echt helemaal zelf samen stellen. Aangezien het hier vlakbij is had ik een afspraak gemaakt en ben ontzettend goed geholpen! Ik kan het je echt aanraden.
Afbeelding
Afbeelding