Welke WA verzekering?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

Welke WA verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:39

Hoi bokkers,

Ik hoop dat het hier goed staat.
Ik heb nog steeds geen WA verzekering. Ik heb sinds kort een jong paard en omdat ik hier ook binnenkort buitenritten mee wil gaan maken, wil ik graag verzekerd zijn.

Waar kan ik me het beste verzekeren? Ik lees namelijk ook dat er verzekeringen zijn waarbij paarden niet meegenomen worden? Het gaat mij dus juist om mijn paard en pony.

Groetjes [naam]

gaucho

Re: Welke WA verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 21:03

Ik heb via de anwb een pakket met o.a aansprakelijkheid, paard wordt hierin ook gedekt. 1 keer gebruik van moeten maken en dat werd vlot afgehandeld.

Life begins at the end of your comfortzone.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 21:43

Amy schreef:
Hoi bokkers,

Ik hoop dat het hier goed staat.
Ik heb nog steeds geen WA verzekering. Ik heb sinds kort een jong paard en omdat ik hier ook binnenkort buitenritten mee wil gaan maken, wil ik graag verzekerd zijn.

Waar kan ik me het beste verzekeren? Ik lees namelijk ook dat er verzekeringen zijn waarbij paarden niet meegenomen worden? Het gaat mij dus juist om mijn paard en pony.

Groetjes Amy

Ondanks dat het om 1pk gaat zal geen enkele WA-verzekering dit dekken. Waar je waarschijnlijk naar zoekt is een AVP, zodat je verzekerd bent voor schade die jouw paard berokkent aan derden. En dat is eigenlijk gewoon een kwestie van een paar verzekeringen selecteren die jou aanspreken en dan specifiek nagaan of aansprakelijkheidsschade door een paard gedekt is.

koeien op de weg...

Tessebes

Re: Welke WA verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 22:17

Een paard valt onder huisdieren. Even de polisvoorwaarden van je eigen aansprakelijkheidsverzekering checken of anders even contact met ze opnemen.

Malagueta; een nieuw Portugees hoofdstuk!
Xara, je was fantastisch, ik zal je nooit vergeten.
Bamboo, rust zacht vriend.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie