Idd stal equus in zwolle. Mijn veulen staat daar ook, in de winter hebben ze aan de binnen stallen grote uitloop/paddocks waar ze in kunnen lopen. Ze kunnen zelf kiezen om naar buiten en weer naar binnen te gaan. In de zomer grote weides waar ze in gaan. De weides worden afgewisseld zodat de veulens altijd genoeg gras hebben.
Bedankt ! Die staat idd op mijn lijstje hoe groot zijn de groepen weten jullie dat?
Daphneeeej
Geplaatst: 22-10-17 20:45
IVAANAA__ schreef:
Bedankt ! Die staat idd op mijn lijstje hoe groot zijn de groepen weten jullie dat?
Mijn jaarling hengst staat in een groep van 13 ofzo denk ik. Maar de stallen en de buitenpaddock zijn zo ruim dat je niet eens merkt dat de groep eigenlijk zo groot is merkte dat pas toen ze op de weide gingen.
Jet
Geplaatst: 22-10-17 20:55
Ik weet niet of je facebook hebt, maar *knip* heeft een kleinschalige opfok. *knip* . Ze heeft het heel mooi voor elkaar, je kan allicht eens contact met haar opnemen.
Laatst bijgewerkt door SayaJones op 14-11-17 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam verwijderd op verzoek
De mijne staat bij Stal equus in zwolle. Had het niet beter kunnen wensen. Hele jaar door kunnen ze naar buiten. In de zomer op de weide. ze worden om de zoveeltijd verweid zodat ze altijd voldoende gras hebben. In de winter zijn er grote paddocks met een inloopstal en onbeperkt ruwvoer.