Afgelopen weekend op Equiday heb ik Chris Irwin aan het werk gezien en was diep onder de indruk van het resultaat. Ik wil graag zijn methode leren toepassen in de omgang met mijn paard, kijken of het iets voor ons is.
Wie heeft ervaring met instructeurs die volgens zijn methode werken en in de omgeving Utrecht les kunnen geven aan huis?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes, Jessica
Freyr
Geplaatst: 16-10-17 12:20
Leuk dat je zo enthousiast bent over zijn werkwijze! Ik krijg zelf al erg lang les volgens zijn methode en ben er ook nog steeds enthousiast over. Er is een website met een overzicht van alle trainers + certificaten, maar die kan ik even niet vinden.
Er is ook een erg actieve facebookgroep 'Be the better horse', daar kan je je het beste je vraag stellen. In deze groep zitten volgens mij ook ongeveer al zijn trainers. Verder geeft Chris komend weekend en het weekend daarop nog lessen in Castricum. Je kunt daar altijd kijken als je nog meer van hem wilt zien. Heel misschien is er nog een les vrij, maar dan zou je naar Castricum toe moeten gaan. Ik denk eigenlijk dat alles al vol is.
Jessica_K
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-17 13:44
Ah, dankjewel. Naar Castricum met paard zit er helaas niet in, maar ik heb een verzoek gestuurd om lid te worden van de facebookgroep en zal hier mijn vraag voorleggen.
Roos van der Weert van stal de Aarderhoeve in Achterveld. Chris was afgelopen weekend ook bij haar om les te geven en zij geeft zelf ook (goed en fijn!) les. Wat mij betreft een grote aanrader en zelfs in de omgeving van Utrecht