goede ervaringen met handelstallen

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snoepje30

goede ervaringen met handelstallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-17 10:39

ik ben nu al een tijdje opzoek naar een paard, maar omdat mijn vorige paard van een particulier kwam en dat geen succes was zoek ik nu werkelijk betrouwbare stallen.
Alleen op bokt zijn er veel oude topics waarin handelstallen worden aangeboden die je vervolgens niet kan vinden. Dus als je een handelstal weet die geen fantasie prijs vraagt voor zijn paarden, en eerlijk is zou ik dat graag horen.

Groetjes snoepje30
Laatst bijgewerkt door C_arola op 14-10-17 18:09, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Poll verwijderd, dit is niet toegestaan op ED en titel aangepast voor de duidelijkheid

Achaiah

Re: goede paardenstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 11:31

Ik denk dat je bij elke stal die iemand noemt goede - en ook een hoop nare ervaringen zal vinden. En het beste advies dat ik kan bedenken is waar je ook heen gaat: neem je gezonde verstand mee, een ervaren iemand (nog niet eens zozeer omdat je zelf geen ervaring hebt maar als je echt weg bent van een dier wil je nog weleens door dingen heenkijken die een ander wel ziet ;) )
En als laatste laat een keuring doen. Door een eigen meegebrachte DA. Dan heb je de meeste kans van slagen.

Succes en veel plezier met de zoektocht!

Ibbel

Re: goede paardenstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 12:17

Vraag een mod even je titel aan te passen. Als je vraagt naar paardenstallen, bedoel je het hok waar het dier in staat.
Jij wilt ervaringen met handelsstallen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie