Omdat ik zag dat hij nog actief als zadelmaker is...
Ik wil iedereen graag behoeden voor ene Patrick bolsterlee (ookwel bekend als harnassmaker op bokt, en van de site passendzadel)
Want er is 1 ding wat hij absoluut niet doet! En dat is het zadel passend maken.
De stalhouder had een tijdje terug die zadelmaker laten komen om een aantal zadels te laten nakijken en opvullen indien nodig. Waaronder het zadel waar ik mee reed met mijn paard.
Alleen heeft hij het zo raar opgevult, als je t dat uberhaupt kan noemen....

Hij heeft gewoon knopen MIDDEN OVER DE *** KUSSENS GEZET! of te wel de kussens zitten vol hobbels en bobbels.
Toen ik het zadel op mijn paard legde lag de voorkan letterlijk op zijn schoft...
Alle zadels zijn gewoon onbruikbaar geworden,
En om het te herstellen zouden we compleet nieuwe kussens eronder laten zetten.. met alle kosten van dien. Zo groot als dat de schade is..
Hij kan misschien leuk praten alsof hij er veel van weet maar zelfs een kneus zoals ik kan zien dat dit niet is hoe het moet!
Dit is al een tijdje terug gebeurd en heb voor mijn paard een ander zadel bij andere zadelmaker laten aanmeten. Maar wordt er nog boos van dat hij nog 'actief' bezig is hiermee.
Hebben jullie ook nare ervaringen met bepaalde 'zadelmakers'?
Ik hoop voor het welzijn van jullie paarden dat jullie deze gast nooit laten komen