Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
antje_vip schreef:Wat vind jij dan een normale prijs?
Anne_mieke88 schreef:Zadelmeester in Bunschoten is een hele goede zadelmeester. Maar of hij bomen verbreed dat weet ik niet. Je zou hem kunnen bellen. Is een hele aardige man
rina schreef:Een adres heb ik niet voor je. Maar wat voor boom zit er in je zadel? Kunststof of hout? Weet wel dat hout maar minimaal breder gemaakt kan worden, en dat ook alleen maar door er wat af te schaven. De kunststofbomen, zoals Kiefer, Sommer enz kunnen wel breder gemaakt worden, maar ook hier geld dat is niet onbeperkt.
Moet je zadel echt een stuk breder zou er een complete nieuwe boom ingemaakt moeten worden. Daar hangt en nogal een kostenplaatje aan, waarbij je dus moet kijken of je zadel dat nog waard is, en ook dat kan niet onbeperkt breder en bij sommige zadels helemaal niet.
Een zadelpasser/verkoper/maker waar ik veel goeds over hoor is de Country Mill. Maar of die ook bomen verbreden weet ik niet. Je zou eens contact met ze op kunnen nemen.
antje_vip schreef:Wat vind jij dan een normale prijs?
bruintje123 schreef:Om een boom te verbreden word het zadel niet uit elkaar gehaald.
Tenminste niet bij Massimo, die verbreden ze zo.
Ik weet wel een zaak die het veel goedkoper doet, of deed iig, ben er nu weer een hele poos niet geweest. Maar dat is niet jou regio.
Veulen84 schreef:Country mill doet dat niet.
Shanna schreef:Als je een goede zadelpasser/ zadelmaker zoekt dan is Westeind ruitersport echt het adres waar je NIET moet zijn. Ze komt ervaren over, maar de praktijk bewijst het tegendeel, en zodra je klachten hebt is er ook geen communicatie meer. Ik snap werkelijkwaar niet dat zij nog is aangesloten bij de vakbond, maar dat geeft wel enige garantie want die kunnen wel bemiddelen om tot een oplossing te komen (meer ook niet overigens). Persoonlijk raad ik westeind dus echt bij niemand aan, tenzij je scheve/ niet passende zadels goed genoeg vind en daar ook graag mee wilt blijven zitten.
Shanna schreef:Als je een goede zadelpasser/ zadelmaker zoekt dan is Westeind ruitersport echt het adres waar je NIET moet zijn. Ze komt ervaren over, maar de praktijk bewijst het tegendeel, en zodra je klachten hebt is er ook geen communicatie meer. Ik snap werkelijkwaar niet dat zij nog is aangesloten bij de vakbond, maar dat geeft wel enige garantie want die kunnen wel bemiddelen om tot een oplossing te komen (meer ook niet overigens). Persoonlijk raad ik westeind dus echt bij niemand aan, tenzij je scheve/ niet passende zadels goed genoeg vind en daar ook graag mee wilt blijven zitten.