Buitenrit

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeH

Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:08

(Sorry als het hier verkeerd staat)

Ik heb een vorm van autisme waaronder angststoornis valt... blablablabla. Hierover zometeen meer.
Ik heb een begeleider waarmee we in de herfstvakantie een uitje mogen gaan doen omdat we uren over hebben.
Nou was mijn idee om een leuke buitenrit te gaan maken. Zij heeft als kind 6 jaar gereden. (Ik ben bijna 14) ik ben gevorderd als je het zo zou willen noemen.
Ik ben op zoek naar ervaringen met verschillende ritten. Ik rij niet graag in een grote groep, ik heb duidelijkheid nodig en zou in een groep ook heel verlegen en gespannen zijn. Dat is een moeilijke...
Als een rit duidelijk is zou ik wel mee kunnen/willen in een groep.
Ik vind het belangrijk dat het paard of de ponny betrouwbaar is, mag best een gekke sprong maken, als hij maar ten allen tijden stopt na de galop. Bij welke rit heb je dus invloed in de keuze van het paard?
We hoeven trouwens niet perse in dezelfde club.
Sorry als het een beetje doorelkaar staat.
Omgeving Overijssel zou wel het best zijn.
Alvast bedankt bokkers :Y)

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 22:00

Helaas zitten we wel wat uit de richting,maar bij ons in Noordlaren kun je heerlijke bosritten maken met onze tinkers.Ok met zijn tweetjes met een begeleidster.

Marith_Ov

Re: Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 22:06

Dan kan ik je Ranch Cross Borders aanraden. Zij zit in Hardenberg en organiseert ritten op de Oldemeijer en de Lemelerberg met maximaal 2 ruiters, dus 3 met haarzelf meegerekend. Super betrouwbare paarden en een heel erg aardige vrouw die weet waar ze mee bezig is. Ze is op facebook te vinden als je Ranch Cross Borders intikt bij het zoekicoontje.

RenskeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 15:49

Marith_Ov schreef:
Dan kan ik je Ranch Cross Borders aanraden. Zij zit in Hardenberg en organiseert ritten op de Oldemeijer en de Lemelerberg met maximaal 2 ruiters, dus 3 met haarzelf meegerekend. Super betrouwbare paarden en een heel erg aardige vrouw die weet waar ze mee bezig is. Ze is op facebook te vinden als je Ranch Cross Borders intikt bij het zoekicoontje.

Mijn begeleidster gaat een mailtje sturen!
Bedankt voor de tip!

RenskeH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-17 15:50

tinkerplein schreef:
Helaas zitten we wel wat uit de richting,maar bij ons in Noordlaren kun je heerlijke bosritten maken met onze tinkers.Ok met zijn tweetjes met een begeleidster.

Tinkers <3 helaas wekl een beetje uit de richting ja -O- ik ga hem onthouden!

Marith_Ov

Re: Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:16

Graag gedaan Renske :)