gezocht: betaalbare zadelpasser in Friesland!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

durkje2007

gezocht: betaalbare zadelpasser in Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-17 15:15

Hey allemaal!

Ik zoek een betaalbare zadelpasser in Friesland. Ik hoef geen nieuw zadel maar ik wil graag een controle laten doen bij mijn fjord, omdat ze een klein beetje witte haren begint te krijgen, en ze ook niet meer graag wil galopperen. Heeft iemand dus ideetje?

:D

Odetje92

Re: gezocht: betaalbare zadelpasser in Friesland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:32

Harrie van den Bosch uit Oldeholtpade is een aanrader.
Maar wat versta jij onder betaalbaar? Elke geregistreerde professional zal een vergelijkbaar tarief hebben. En liever een paar tientjes meer uitgeven aan de controle van je zadel dan dat je straks door gepruts veel geld kwijt bent aan dierenarts of fysiotherapeut door een slecht passend zadel

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:01

Tom van den Brink uit Oldemarkt is ook een goede. Ik ben al jaren zeer tevreden klant van hem.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:20

Als het problemen geeft, ga er dan maar vanuit dat er meer nodig is dan enkel een controle. Dan kun je net zo goed gelijk iemand kiezen die ook wol kan vervangen en nieuwe zadels verkoopt anders zit je met dadelijk met dubbele kosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:25

Tweespan in Boornbergum doet zadelchecks. Mocht blijken dat het zadel opgevuld moet worden dan vervallen de kosten van de check en berekenen ze het gewone tarief voor opvullen :-)