Aankoopkeuring omgeving Barneveld

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Wen1986

Aankoopkeuring omgeving Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-17 16:34

Ik ben op zoek naar een goede dierenarts (goede ervaringen) voor een aankoopkeuring. Omgeving Barneveld. Wie heeft een tip? :)

sassefras

Re: Aankoopkeuring omgeving Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:23

hofma & van gelder Nijkerk

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:49

Precies die!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:50

Bokhorst van de kliniek in kootwijkerbroek

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 22:55

Ik zeg ook Hofma en van Gelder.

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 15:52

Ik heb vorig jaar mijn laatst aangekochte paard bij Gertjan van de Vallei laten keuren, nog nooit zo'n complete keuring meegemaakt!
Naast dat hij de "normale" keuringsdingen langs ging had ik daarna ook een veel beter zicht op o.a. de manier van bewegen, voorkeurshouding, voorkeurskant en wat ik kan verwachten in positieve en negatieve zin van dit paard.
Het maakt misschien verschil dat ik er al een revalidatietraject had doorlopen met twee andere paarden, maar na deze keuring lijken mijn oude keuringen door andere dierenartsen gedaan wel heel beperkt! :D
De oude eigenaresse was ook onder de indruk en stond heel geïnteresseerd mee te luisteren, ik weet nog dat ze zei dat ze er zoveel van leerde en zijn kaartje vroeg.

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 16:28

SparklingApp schreef:
Ik heb vorig jaar mijn laatst aangekochte paard bij Gertjan van de Vallei laten keuren, nog nooit zo'n complete keuring meegemaakt!
Naast dat hij de "normale" keuringsdingen langs ging had ik daarna ook een veel beter zicht op o.a. de manier van bewegen, voorkeurshouding, voorkeurskant en wat ik kan verwachten in positieve en negatieve zin van dit paard.
Het maakt misschien verschil dat ik er al een revalidatietraject had doorlopen met twee andere paarden, maar na deze keuring lijken mijn oude keuringen door andere dierenartsen gedaan wel heel beperkt! :D
De oude eigenaresse was ook onder de indruk en stond heel geïnteresseerd mee te luisteren, ik weet nog dat ze zei dat ze er zoveel van leerde en zijn kaartje vroeg.

Heel erg bedankt voor je uitgebreide info en tip :)

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 19:41

Ik zou je ook Gertjan den Heijer adviseren. Zeer kundig, eerlijk. Zijn kliniek heet Facilitair Paarden Centrum de Hofstede. Locatie Postweg 11, Leusden.