rijmaatje gezocht ede/lunteren

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

leidelmeyer

rijmaatje gezocht ede/lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 10:39

hallo ik ben els een vrouw van 56 jaar. ik heb een stacaravan op recreatiepark t gelloo. wij komen daar heel vaak met onze tinker.zomers om het weekend en ook in de zomervakanties.
nu ben ik op zoek naar een gezellig rijmaatje waarmee ik af en toe een buitenritje kan maken.
ik heb een tinker die alleen niet naar buiten kan. hij spuit er dan vaak vandoor , daardoor ben ik er al vaak vanaf gesmekkerd met gekneusde ribben ed :( dus dat durf ik niet meer aan. :(
ik ben op zoek naar een rustig paardje met het beetje een zelfde tempo als mijn tinker, hiervoor had ik een vriendin met een kwpn-er waar ik regelmatig mee buiten reed, maar dat tempo lag zo hoog dat ik de hele rit bezig was om bij te draven...niet echt gezellig :P
ik rijd ook met hem voor de menwagen en dan kan ik wel alleen met hem naar buiten. hij is dan heel braaf en hij is ook heel makkelijk met andere paarden. hij vind alles en iedereen heel leuk en is vreselijk nieuwsgierig.
ik sta op een privestal op de hessenweg . het zou mooi zijn als je me dan daar op kwam halen en van daaruit lekker naar bv t wekeromse zand of t edese bos of heide gaan rijden.
in de winter ben ik er ook regelmatig met goed weer. ik hoop via hier een leuk gezellig rijmaatje te kunnen vinden :) groetjes els

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie