Hoi!
Vanaf mijn 8ste tot mijn 18de heb ik wekelijks, soms tweewekelijks dressuur gereden op een manage hier in de buurt. Na een flinke pauze (ik ben nu 22), met enkel af en toe recreatief buitenrijden, ben ik nu op zoek naar een plek waar ik weer wat actiever met paardjes bezig kan zijn. Met dressuur heb ik het wel een beetje gehad, maar western heeft mijn interesse gewekt!
Ik ben op zoek naar een plek omgeving Nijmegen die geschikt is voor een introductie in de westernwereld.
Ik weet dat The Mill Ranch enigszins in de buurt zit, al heb ik hier enkele niet al te positieve berichten over gelezen? Zijn er mensen die hier daadwerkelijk lessen en niet alleen buitenritten rijden?
Ik weet ook dat SE Stables hier in de buurt zit, maar omdat dit enkel privélessen zijn en maar een half uur per keer, weet ik niet of dit helemaal iets voor mij is. Mensen met ervaring met lessen hier?
Ik ben niet van plan om wedstrijdgericht te rijden (al lijken onderlinge wedstrijden op een ranch/manege mij wel gezellig).
Iemand met een/enkele paarden aan huis die mij wat westernbeginselen wil bijbrengen vind ik ook prima! Het gaat voor mij vooral om recreatief rijden.