Nu komen we met twee paarden (KWPN'er van 1.84, 24 jaar oud en pony van 1.54 12 jaar oud). Voor Stiek is het belangrijk dat we een plekje vinden waar die het liefste 's avonds lekker op stal staat en overdag naar buiten kan. Nu weet ik dat die plekken hier in de regio nogal lastig te vinden zijn. Vandaar dat ik maar alvast ga inventariseren....
Shaggy wordt nog wel gereden dus voor mij zou een bak fijn zijn, maar kan er ook mee leven als ik voorlopig alleen maar buiten rond hobbel (of desnoods bij een vereniging in de buurt terecht kan).
Dus bij deze weet iemand een fijne stal waar de paarden veel naar buiten kunnen maar waar ook wel toezicht is (Stiek is al ouder en als er wat gebeurd wil ik wel dat er iemand kan ingrijpen....). Ik ben niet te beroerd om zelf ook wat te doen, uitmesten enz. Maar heb wel een baan 4 dagen in de week, dus kan niet elke dag binnen/buiten zetten. Zou wel in diensten mee kunnen draaien bijvoorbeeld.
De paardjes moeten trouwens ook binnen zichtveld van elkaar staan (op huidige stal dachten we Stiek een lekkere buitenbox te geven maar hij raakte helemaal in de stress omdat ie shaggy niet zag die in een binnenbox stond.....).
Heel verhaal, maar hopelijk kan iemand mij goede tips geven!