Ervaringen Equi Center Ruitersport?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sybelle

Ervaringen Equi Center Ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-17 09:54

Heeft iemand ervaring met bestellen bij Equi Center Ruitersport?
Ze hebben iets dat ik wil hebben (uiteraard :+ ). Via google vind ik geen rare dingen maar op de site kom ik dingen tegen die elkaar tegen spreken dus ik vraag me af of het ok is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:58

Ja hoor is ok! Ik ken de mensen persoonlijk. Wat spreekt er tegen op de site? Misschien een mailtje uit doen. Ze gaan stoppen, misschien heeft het daarmee te maken? Staan er wisselende prijzen op?

Sybelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-17 10:16

Ah, ok. Dank je wel. Dan ga ik bestellen.

Ik heb twee keer gemaild met een vraag. Volgens de site krijg je binnen twee uur antwoord, volgens de automatische reactie binnen 24 uur maar inmiddels zijn we 48 uur verder.

En op de site staat gratis verzenden boven 100euro, bij het product voor 3 uur besteld volgende dag thuis en dan weer bij de voorwaarden gratis verzenden boven de 75euro en levering binnen 1-4 werkdagen.

Dus ik werd op het verkeerde been gezet.
Ik nam aan vakantie en een lijst met oude voorwaarden maar voor de zekerheid toch maar dit topic.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:08

Oh ja normaal mailt ze inderdaad binnen een paar uur terug. Misschien er tussendoor geschoten. Maar ze gaan stoppen en hebben ook nog een paardenmelkerij.

Zonnetje81

Re: Ervaringen Equi Center Ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:09

Ik heb gisteren de vraag gesteld voor www.bootz.com maar niemand die daarop reageert hahaha.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie