Waarvoor zou jij een camera inzetten?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

EnjoyDresJarig

Waarvoor zou jij een camera inzetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-17 16:14

Hoi :)

Ik zou graag jouw hulp willen!

Binnenkort in het bezit van Enjoy Dressuur, de Pixio camera! Het is een camera die jou volgt wanneer je de bijbehorende armband omhebt, zoomt automatisch in en uit en hij zorgt ervoor dat ik me op jou en je paard kan blijven focussen.

Ik heb een aantal ideeën hoe ik de camera effectief in kan zetten binnen Enjoy Dressuur, maar ik wil graag horen wat JIJ nodig hebt!

☆ Wanneer of hoe zou jij de camera graag in willen zetten? /3

Door mij te laten weten hoe of wanneer jij de camera in wil zetten, kan ik mijn aanbod afstemmen op wat jij wil en nodig hebt.
Vergeet je mij niet te laten weten hoe jij de camera in zou willen zetten?
Je kunt hieronder reageren, maar reageer je liever via de mail, dan kan dat ook. info@enjoydressuur.nl :PB

Help jij mij aan een goed idee? Wie weet ben jij dan wel de eerste die gebruik mag maken van de camera!

Op zoek naar een instructrice die net dat beetje meer uitlegt, lesgeeft op een manier die bij jou aansluit of gewoon op zoek naar een frisse blik? http://www.enjoydressuur.nl

bruintje123

Re: Waarvoor zou jij een camera inzetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:30

Ik zou hem echt inzetten voor trainingsdoeleinden van mezelf.
Zodat ik na afloop kritisch kan kijken naar mijn eigen rijden.
Dat is wat ik nu ook doe als er iemand foto's of filmpjes maakt. Maar dan kun je dat elke keer doen, ook als niemand wil filmen.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

ninne1

Re: Waarvoor zou jij een camera inzetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 19:53

Ik heb zelf ook de Pixio, ben er echt super blij mee, zou niet meer zonder kunnen!
Zelf gebruik ik hem tijdens mijn lessen en mijn trainingen, daarna ga ik mezelf helemaal analyseren en de punten opschrijven die verbeterd moeten worden en wat al verbeterd is.
Verder is het helemaal super dat je nooit meer iemand nodig hebt die je wilt filmen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 20:01

Ik zou het juist voor iets heel anders gebruiken haha. Ik zou als eerste een referentie filmpje maken aan het begin. Met een rondje stap, draf en galop op beide handen. Vervolgens in de les actief werken, en dan het resultaat weer filmen. Dit ook bewaren, als je paard een keer niet goed voelt dit vergelijken met het oude beeldmateriaal (loopt hij onregelmatig, verschillen in hals houding?). Er is niet altijd iemand aanwezig om te filmen als je merkt dat het paard niet fijn loopt, en door al vergelijkings materiaal te hebben van een goede dag zou ik hem dan als ik hem zelf zou hebben (en een paard zou hebben) gebruiken om in dit soort situaties duidelijkheid te krijgen.

Zelf vind ik het ook altijd fijn om verschil wat je soms niet gied voelt wel terug te kunnen zijn. Bijvoorbeeld een lastige dressuur oefening met een paard dat echt ontspannen loopt tov dezelfde oefening met een gespannen paard. Kijken wat voor effect de ontspanning heeft, zeker omdat ik het voelen vaak lastig vind

Edit: ook op wedstrijd om je jury commentaar te kunnen vergelijken met je gereden proef.
Laatst bijgewerkt door theadora99 op 08-08-17 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

De wiskundige

♡♡♡♡♡

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 20:01

Zoiets lijkt me ideaal om te vloggen of bv instructiefilms te maken om online te delen.
Een gewone training hoeft voor mij niet persé in goede kwaliteit te zijn om te kunnen zien wat er beter kan, maar als je beelden wil gaan delen/publiceren en je hebt geen cameraman/vrouw dan is zo'n pixio camera echt ideaal!

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Neonlight
Moderator Kantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 21:58

Omdat hier geen dienst gezocht wordt maar een marktonderzoek gedaan wordt wat op STW hoort en de TS geen kuddetoegang heeft, hier een slotje.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten