Stalling Putten, Koudhoorn !!Gezocht!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chevaloe

Stalling Putten, Koudhoorn !!Gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 12:34

Hoi,
Ivm het kopen van een nieuw paard ben ik op zoek naar een stal of particulier waar ik mijn paard kan stallen :)

Weet jij iemand of heb jij nog een stal beschikbaar tegen een mooi prijsje? Graag een berichtje hieronder of pb :o

Groetjes, Marloes

Sim

Re: Stalling Putten, Koudhoorn !!Gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:44

Wat zoek je precies en wat is je budget?

Chevaloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 16:06

Sim schreef:
Wat zoek je precies en wat is je budget?

Een plekje voor mijn paard met weide toegang, stal en het liefst met een bak die ik mag gebruiken.

Budget ligt er aan hoe en wat :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:42

Je hebt Lozeman. Luxe stal met mooie binnenbak en een prachtige buitenbaan, apart verdeeld in een dressuurbaan en springtuin. 1 longeerbak buiten en 1 binnen, stapmolen overdekt, weidegang en crossbaan. Betaal je 385 euro.

Bij ons heb je binnen en buitenbak, longeercirkel buiten. Weidegang en paddocks. Aparte merriegroep en een ruinengroep. Het is niet luxe maar heel fijne stal. Alles wordt gedaan, mesten voeren buiten zetten. Betaal je 285.

Dan heb je nog wat kleinere stalletjes waar je zelf alles doet of een deel doet. Zonder binnenbak wel buitenbak.
In putten richting voorrhuizen heb je stal jacobs. Is een manege. Moet je van houden.
4d stables zit aan de drosteweg. en zo is er nog heel veel. Stal zwaan, van de timburgt, etc. Kijk ook op marktplaats.

Chevaloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 18:08

Sim schreef:
Je hebt Lozeman. Luxe stal met mooie binnenbak en een prachtige buitenbaan, apart verdeeld in een dressuurbaan en springtuin. 1 longeerbak buiten en 1 binnen, stapmolen overdekt, weidegang en crossbaan. Betaal je 385 euro.

Bij ons heb je binnen en buitenbak, longeercirkel buiten. Weidegang en paddocks. Aparte merriegroep en een ruinengroep. Het is niet luxe maar heel fijne stal. Alles wordt gedaan, mesten voeren buiten zetten. Betaal je 285.

Dan heb je nog wat kleinere stalletjes waar je zelf alles doet of een deel doet. Zonder binnenbak wel buitenbak.
In putten richting voorrhuizen heb je stal jacobs. Is een manege. Moet je van houden.
4d stables zit aan de drosteweg. en zo is er nog heel veel. Stal zwaan, van de timburgt, etc. Kijk ook op marktplaats.

Stal Lozeman is best ver weg en erg prijzig..
Waar ligt uw stal?
Ik vind het niet erg om mijn paard zelf te verzorgen.
Veranderd daar de prijs door?
En de andere stallen zijn erg ver weg..
Misschien heeft er iemand in de buurt van koudhoorn nog een stal bij zich thuis waar ik haar kan stallen? Of een pensionstal die toch wat dichter bij mijn huis ligt? Ik wacht het nog even af :)

Ps. Op marktplaats heb ik 1 iemand gevonden maar ik wacht nog even of er niet iemand dichterbij is.

Sim

Re: Stalling Putten, Koudhoorn !!Gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 20:15

Op de Poolseweg is nog een kleine stal. Geen idee hoe dat heet. Ga er gewoon eens langs.

Chevaloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-17 06:44

Sim schreef:
Op de Poolseweg is nog een kleine stal. Geen idee hoe dat heet. Ga er gewoon eens langs.

Waar ligt uw stal? :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 07:15

Marloes2002 schreef:
Sim schreef:

Waar ligt uw stal? :)

Het is niet mijn stal, ik sta er gewoon. Die ligt aan de meskampersteeg.