ervaringen Irene geel van pas des deux

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

abu

ervaringen Irene geel van pas des deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 09:17

hebben er hier mensen ervaring met Irene Geel van pas des deux?
Ik hoor dat zij de beste opleiding heeft gehad ,maar dat er in de praktijk vaak verkeerd gaat.
Niet passende zadels, slecht opgevuld etc
het verkooppraatje is wel goed maar de praktijk wijst echter wat heel anders uit, of zijn er hier ook meer dan 10 mensen met een goede ervaring?

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:48

Ja hoor, ik, hele goede ervaringen. Ik heb een paard met een hele moeilijke rug. Ze heeft me niet kunnen helpen met de zadels die zij ter beschikking heeft maar me wel een stuk verder geholpen om het puzzeltje op te lossen omdat ze inderdaad heel veel kennis heeft. En ze is zo eerlijk om me niets aan te smeren en gewoon te zeggen dat het haar niet lukt, en dat heb ik nog wel eens anders meegemaakt. Ik laat al mijn zadels daar vullen en repareren, en vraag haar advies waar nodig, en heb daar nooit klachten over. Alleen maar lof.

abu

Re: ervaringen Irene geel van pas des deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 10:01

oke,dat is fijn
ben wel benieuwd naar meer ervaringen
kwa opleiding zou ik zeggen ze is de beste maar er zit natuurlijk een verschil in iemand die goed kan leren en feitjes kan stampen en in het praktijk gedeelte.
opleiding zegt mij namenlijk niet zoveel,ik ben daarom benieuwd of ik meer positieve ervaringen kan vinden uit de praktijk want tot nu toe heb ik er niet zo veel over kunnen vinden.
Ben benieuwd of er meer volgen,moet toch lukken om er minimaal 15 te krijgen hoop ik

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:36

Het hangt er denk ik ook een beetje van af wat je verwacht van iemand. Ik kom zelf niet uit een ei voor wat betreft zadels, weet wat mijn paarden wel en niet kunnen hebben, kom met concrete vragen en denk zelf mee. Ik heb nooit een nieuw zadel laten aanmeten door haar dus daar kan ik niet over meepraten.

Manifesto

Re: ervaringen Irene geel van pas des deux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:03

heel veel ellende gehad op onze stal met meerdere paarden, metingen en zadels!