Lease mogelijkheden omgeving Assen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Svadilfari1

Lease mogelijkheden omgeving Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-17 09:39

Hallo, Ik ben op zoek naar ervaringen en de mogelijkheden mbt het leasen van een grote pony of paard in de omgeving van Assen. Ik ben nog NIET direct op zoek maar ik denk erover na. Mijn voorkeur gaat uit naar maneges, stoeterij of anders. Absoluut geen bijrijd paard of verzorgpaard ( al zou dat het leukste zijn). Dit vanwege gezondheids redenen. Vandaar dat leasen bij een manege of stoeterij of anders mij het meeste aanspreekt. Met het oog erop dat een verzorg/ bijrijd paard en eigenaar niet de dupe zijn als ik echt een keer niet kan. Het meest belangrijke voor mij is het contact met het paard. Ik vind het dan fijn om naast het rijden te poetsen te wandelen. Tevens een buitenbak of binnenbak aanwezig is een pre ! En daarnaast buitenrijden dat doe ik het liefste ( lessen of in groepsverband daar kan ik mij allemaal in vinden. Het leasen zou ik dan voor 2 dagen in de week willen doen. En vandaar de vraag is dit mogelijk in de omgeving van Assen? En hebben mensen hier ervaring mee? ( Mbt openbaar vervoer mag het ook prima 40 minuten reistijd zijn of 30 minuten fietsen vanaf Assen)

WendyBZ

Re: Lease mogelijkheden omgeving Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 09:43

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-17 09:49

Wat een snelle reactie! Dankjewel Dit zijn idd de omstandigheden die voor mij ideaal zijn. En mij ook aanspreken zoals ik het zie op de website

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 09:50

Het Tinkerplein in Noordlaren heeft leasepaarden. Ik weet niet of ze op dit moment nog iemand zoeken, maar ze zijn ook onder die naam actief op bokt en facebook, dus je zou een pb-tje kunnen sturen. Gezellige stal, aan het bos. Volop buitenrijmogelijkheden, lessen en andere dingen.

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-17 10:13

Oh dat is ook al een leuke het Tinkerplein. En ook al een fijne tip voor dagje buitenrit ! Ik ben nogal weg van Irish Cobs ook. Ik kan niet geheel pijnloos meer staan en lopen. Echter kan ik wel lief uren op een paard doorbrengen Dankje voor de tip deze ga ik zeker volgende week bellen om een rit te boeken.

Chrisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:31

Equixantos in Beilen.

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 21:54

Dankjewel!