Bak aanleggen regio Breda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yess

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Hooge Zwaluwe

Bak aanleggen regio Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-17 22:44

Ik ben me aan het oriƫnteren op het aanleggen van een bak. We zitten hier op zandgrond en het witte zand zit ongeveer een meter diep. Door wie hebben jullie je bak laten aanleggen? Ben je tevreden? Wat heeft het je ongeveer gekost. Ik zie een hoop bakken in de buurt maar zie vooral wat ik niet wil.
Er is een waterput dus sproeien is geen probleem. Mijn paarden lopen niet los in de bak en ik rij gemiddeld 4x per week 2 paarden dressuurmatig. Longeren sporadisch.
Barst los!!

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Bak aanleggen regio Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 07:40

Omdat je op zoek bent naar ervaringen met een paard-gerelateerde dienst verplaats ik het topic naar [ED] Ervaringen en diensten.

Yess

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Hooge Zwaluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 19:06

Amaryllis schreef:
Omdat je op zoek bent naar ervaringen met een paard-gerelateerde dienst verplaats ik het topic naar [ED] Ervaringen en diensten.

Ok. Thnx!

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Bak aanleggen regio Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:08

Tja wat zijn je eisen? Gedraineerd, eb en vloed, all weather, of gewoon een simpele bak

Yess

Berichten: 1345
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Hooge Zwaluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 20:27

Jester_ schreef:
Tja wat zijn je eisen? Gedraineerd, eb en vloed, all weather, of gewoon een simpele bak


Het liefste simpel. Maar wel bruikbaar natuurlijk. Ik heb geen zin in een bak waar ik uiteindelijk nog niets mee kan. Ik dacht zelf aan keren en snippers erdoorheen te laten frezen. Of keren, wegendoek en toplaag. Maar ik vind het lastig. Juist omdat bijna alle simpele bakken hier in de buurt slecht zijn onderhouden waardoor ik niet goed kan zien wat de kwaliteit ervan is/was.