Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
HindaFree schreef:Niet uit de eerste hand en niet van afgelopen jaar maar mijn vriendin is erg tevreden over hun!
In dit geval ging het om een knie. Artsen hadden het opgegeven maar paardlief loopt inmiddels gewoon weer lekker recreatief zijn rondje.
luffwinny schreef:Hier goeie ervaring. Man met veel kennis ( een van de beste van Europa vind ik). Ook het team erom heen is goed, heel aardig en houden je goed op de hoogte. Ook eerlijk met de kansen over je paard. Ondanks dat ze heel druk zijn nemen ze wel de tijd voor je. Ons paard heeft er twee weken gestaan, ondanks dat het twee dagen aan reistijd was( heen en terug), was dat het zeker waard.
superpony schreef:Dat is toch wel een van de beste klinieken, zo niet de beste. Zou er zeker heen gaan met je paardje als ik jou was. Je kan wel eerst iets anders kiezen en dan weer twijfelen, of weer naar een ander, maar dat kost je net zoveel als in 1 keer direct naar hun.
Wispeltuur schreef:HindaFree schreef:Niet uit de eerste hand en niet van afgelopen jaar maar mijn vriendin is erg tevreden over hun!
In dit geval ging het om een knie. Artsen hadden het opgegeven maar paardlief loopt inmiddels gewoon weer lekker recreatief zijn rondje.
Wat fijn dat ze het paard daar wel hebben kunnen helpen! En goed om te horen dat de baasjes zo tevreden waren.
Het hoeven ook geen ervaringen te zijn van afgelopen jaar maar ik vind vooral topics uit 2005 enzo, dat is natuurlijk wel heel oud.