Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Johanalfa schreef:Ik heb zo niet het adres maar wel zijn telefoonnummer.
Horseloverl schreef:Ik ben bij Bert geweest, top gozer maar kon weinig met het probleem. Maar omgeving Zwolle zou ik naar Albert van Es gaan. Hier ben ik zelf ook geweest voor een niet veel voorkomende blessure bij mijzelf en voor een veulen. Hij heeft mij weten te fixen terwijl er eigenlijk een operatie voor nodig was. Hij zit in Beilen.
bigone schreef:Horseloverl schreef:Ik ben bij Bert geweest, top gozer maar kon weinig met het probleem. Maar omgeving Zwolle zou ik naar Albert van Es gaan. Hier ben ik zelf ook geweest voor een niet veel voorkomende blessure bij mijzelf en voor een veulen. Hij heeft mij weten te fixen terwijl er eigenlijk een operatie voor nodig was. Hij zit in Beilen.
En hij heeft er ook veel totaal kapot gemaakt, ver van weg blijven.
bigone schreef:Horseloverl schreef:Ik ben bij Bert geweest, top gozer maar kon weinig met het probleem. Maar omgeving Zwolle zou ik naar Albert van Es gaan. Hier ben ik zelf ook geweest voor een niet veel voorkomende blessure bij mijzelf en voor een veulen. Hij heeft mij weten te fixen terwijl er eigenlijk een operatie voor nodig was. Hij zit in Beilen.
En hij heeft er ook veel totaal kapot gemaakt, ver van weg blijven.
bigone schreef:Van Es.