Ik heb gezocht op de zoekfunctie maar ik ben alleen oude topics tegen gekomen waar ik niet zo veel mee kon.
Ik ga samen met een vriendin een nachtje naar Breda in augustus. Het lijkt ons leuk om een buitenrit te maken, dit doen we eigenlijk altijd als we een nachtje weg gaan. Heeft iemand suggesties? Max half uur van Breda af.
Ik heb een eigen pony, rijd door omstandigheden op het moment niet. Vriendin heeft altijd gereden maar rijdt op het moment ook niet meer. Een rustig ritje met stap draf en een rustig galopje is voor ons prima.
ninne1
Geplaatst: 22-07-17 21:10
Surae in Dorst is heel leuk om te rijden. Je hebt ook het Mastbos in Breda, maar daar ben ik nooit geweest.
Dat zijn natuurgebieden of niet? Sorry misschien niet helemaal duidelijk maar ben op zoek naar stallen waarmee wij op buitenrit kunnen... dus paarden huren.
Sjolvir
Geplaatst: 22-07-17 22:02
In het mastbos zit een stal die Fjorden paarden heeft en ook buiten ritten organiseert dat is in/bij Breda. Naam weet ik even zo niet, maar moet wel te googlen zijn.
Dat zijn natuurgebieden of niet? Sorry misschien niet helemaal duidelijk maar ben op zoek naar stallen waarmee wij op buitenrit kunnen... dus paarden huren.
Oeps verkeerd gelezen . Weet geen adressen waar je paarden kan huren.....
In 35 minuten vanaf Breda zit je bij de Loonse en Drunense duinen. Bij Herberg manege van Loon kan je een leuke buitenrit maken! https://www.herbergmanegevanloon.nl/ Het is een prachtig gebied.
confetti
Geplaatst: 02-08-17 22:11
Manege Sintels Breda organiseert ook bosritten. Je kunt altijd mailen.
Houd er wel rekening mee dat er in augustus in de brabantse bossen veel dazen zijn. Ik ga de maanden juli en augustus niet met het paard het bos in. Of je moet een bos hebben waar ze veel dennebomen hebben. Dan heb je geen last ervan.