Totale souplesse - Ulke van Meeteren ervaringen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

lipi

Totale souplesse - Ulke van Meeteren ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 17:06

Hoi allemaal

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en visie op de behandel en werkwijze van deze man.

Ik kan wel wat op bokt vinden maar dat is van heel veel jaren geleden.

Ik heb hem laten komen voor mijn pony na aanraden van mensen om mij heen. Ik heb me ingelezen op zijn site en op bokt, maar toen hij kwam stond ik toch te kijken van de manier van werken.

Allereerst heb ik na zijn behandeling wel een goed gevoel gehad tijdens het rijden en leek het of hij wel wat losser was in het lijf.. echter ben ik zelf nooit zo'n typ wat van "pendelen" en dat soort gekkigheid houdt. Hij adviseerde mij over een maand nog eens een behandeling te doen. Resultaat lijkt er niet om te liegen dat het misschien best oke voor mn pony is geweest. Maar ik vond het een vrij zweverige en hardhandige wijze (lees: met veel kracht).

Vandaar dat ik om jullie ervaring vraag. Ik heb internet behoorlijk doorgespit.

Ik ben benieuwd !

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:58

lipi schreef:
Hoi allemaal

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en visie op de behandel en werkwijze van deze man.

Ik kan wel wat op bokt vinden maar dat is van heel veel jaren geleden.

Ik heb hem laten komen voor mijn pony na aanraden van mensen om mij heen. Ik heb me ingelezen op zijn site en op bokt, maar toen hij kwam stond ik toch te kijken van de manier van werken.

Allereerst heb ik na zijn behandeling wel een goed gevoel gehad tijdens het rijden en leek het of hij wel wat losser was in het lijf.. echter ben ik zelf nooit zo'n typ wat van "pendelen" en dat soort gekkigheid houdt. Hij adviseerde mij over een maand nog eens een behandeling te doen. Resultaat lijkt er niet om te liegen dat het misschien best oke voor mn pony is geweest. Maar ik vond het een vrij zweverige en hardhandige wijze (lees: met veel kracht).

Vandaar dat ik om jullie ervaring vraag. Ik heb internet behoorlijk doorgespit.

Ik ben benieuwd !

Ik ben heel tevreden over deze man, ik heb morgen een les van hem.

Hij heeft ons al met een aantal paarden geholpen en hij is totaal niet hebzuchtig op geld.

Ik vond het de eerste keer ook bijzonder, maar het helpt wel en mn paard vond het hartstikke fijn