Ervaringen Double R Ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CurlyCoat

Berichten: 235
Geregistreerd: 17-04-16
Woonplaats: Veenendaal

Ervaringen Double R Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 12:45

Hallo Bokkers,

Ik heb 11 jaar lang dressuur/recreatief gereden en nu ik verhuisd ben naar Diemen, ben ik weer opzoek gegaan naar een manege.
Nu kwam ik westernstal Double R Ranch tegen op internet, dit lijkt mij een erg leuke western stal voor een betaalbare prijs.
Nu was ik benieuwd of er hier mensen zijn die daar rijden of hebben gereden en wat jullie ervaringen zijn.
Hoe zijn de mensen daar? Hoe word er les gegeven? Hoe zijn de paarden? Is het een kak stal of zijn ze heel gezellig onder elkaar?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen, ik zal binnenkort ook een proefles aanvragen. :)

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:58

Ik heb geen ervaring met Double R, maar weet wel een (prive-)adres waar je heel leuk kunt lessen. Het is in Badhoevedorp.

CurlyCoat

Berichten: 235
Geregistreerd: 17-04-16
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 13:09

Debby34 schreef:
Ik heb geen ervaring met Double R, maar weet wel een (prive-)adres waar je heel leuk kunt lessen. Het is in Badhoevedorp.


Ben hier wel erg benieuwd naar eigenlijk.
Kan je mij wat meer info geven via PB?

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Ervaringen Double R Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 13:43


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen Double R Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:27

DoubleR is een heel fijn adres. Mensen zijn aardig, maar overal kun je ook iemand tegenkomen, die je niet aardig vindt. De familie die deze stal runt, is in ieder geval heel aardig.

Verder moet je echt ergens heen gaan en zelf gaan kijken.

Als ik naar een stal vraag hier, zullen er ook 10 positieve berichten komen, terwijl ik het bijv verschrikkelijk vind.

Rhonasharona

Berichten: 4
Geregistreerd: 13-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 09:38

Familie Verkerk zit daar niet meer, wie geeft daar nu les? Zijn het gediplomeerde instructeurs of gewoon pensionklanten die les geven? Ik hoor niet zulke fijne berichten over deze stal de laatste tijd en begreep dat de stal te koop staat?