Bij wie springzadels aanschaffen Belgie?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Bij wie springzadels aanschaffen Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 09:00

Hallo bokkers,

Wij zijn laatst tot de conclusie gekomen dat onze zadels niet (meer) passen. En na dit te hebben laten checken door iemand waren alle zadels ontzettend slecht voor de paardenrugjes..

Nu gaat een paard met een westernzadel lopen maar de andere 3 moeten met mij mee op wedstrijd en daar moeten dus springzadels op.

Alleen zien we door de bomen het bos niet meer..

We zoeken iemand die echt weet waar ze over spreken en een goed passend zadel kunnen aanmeten bij de paarden. Ze staan nu wat dik, want heb ze net uit de wei geplukt. Dus die ook daar naar kan meekijken en denken en nog eens kan komen controleren. Wij willen echt het beste voor onze paarden!

We wonen in Tongeren Belgie. Mensen uit nederland of belgie maakt niet uit. Als ze maar tot bij ons komen haha :)

Alvast bedankt!

Laurievc

Re: Bij wie springzadels aanschaffen Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 09:01

Ik heb de laatste weken wat gezocht aangezien ik ook een nieuw zadel ga kopen en ik ga Cavallino laten komen. Waren erg veel goede ervaringen over te vinden en zij hebben ook verschillende merken :)

Mijn eerste zadel heb ik laten aanmeten door ZadelPlus en heel tevreden van :)

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 09:05

Laurievc schreef:
Ik heb de laatste weken wat gezocht aangezien ik ook een nieuw zadel ga kopen en ik ga Cavallino laten komen. Waren erg veel goede ervaringen over te vinden en zij hebben ook verschillende merken :)

Mijn eerste zadel heb ik laten aanmeten door ZadelPlus en heel tevreden van :)

Cavallino hebben wij inderdaad ook op het oog! Ook een heel erg nette site en ik heb er persoonlijk een goed gevoel bij. Het zijn echter niet mijn paarden en ze wilde nog eens verder kijken of er nog andere zijn die misschien beter zijn. Vandaar ook mijn topic :)

Bedankt!

SayaJones

Re: Bij wie springzadels aanschaffen Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:13

Omdat er hier naar ervaringen wordt gevraagd, verplaats ik dit topic naar [ED]Ervaringen en Diensten.