Goede zadelmaker gezocht in Overijssel

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tribunals

Goede zadelmaker gezocht in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-17 23:15

Hallo,

voor mijn Connemara ruin ben ik op zoek naar een nieuw zadel. Ik heb op dit moment een Kieffer Munchen die ik twee jaar geleden nieuw bij mijn paard heb gekregen. Echter ligt het zadel niet optimaal op mijn paard en kan ik er zelf ook niet fatsoenlijk in zitten, wat erg frustrerend is. Daarom ben ik op zoek naar een goede zadelmaker omgeving Steenwijk/Giethoorn (Overijssel) met een groot aanbod van zowel nieuwe, als tweedehands springzadels. Het liefst niet reteduur, ik hoop een fijn zadel onder de 1000 euro te kunnen vinden. :)

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

KMoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 10:17

Ik ben inderdaad ook opzoek!
Van een vriendin kreeg ik te horen dat: Ruiterdport den Besten een aanrader is. Zij hebben ook 2e hands zadels.

massen9886

Re: Goede zadelmaker gezocht in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 21:58

Helen van dijk van happy horse advies heeft mij vorige week geholpen aan een kent& master zadel. Zit echt heerlijk! Had ook een kieffer wat niet past op mijn paard en dit zadel zit geweldig. Was ietsjes meer dan ik had gehoopt 1150 maar is veelzijdigheid. Als je haar een budget geeft neemt ze daar passende zadels voor mee en mijn budget was maximaal 1250.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 22:34

Heleen Klumper van Saddle Fit Service. Wel iets verder weg in Overijssel maar absoluut de moeite waard om eens te informeren. :) Succes met je zoektocht!

Ania

Re: Goede zadelmaker gezocht in Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:50

Ik kan je Amanda Holthof aanraden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie