Stalling gezocht in Limburg omg Geleen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Niekj_Jente

Stalling gezocht in Limburg omg Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 11:22

Halloo!

Aangezien ik in Geleen ga wonen ben ik op zoek naar een nieuwe stalling voor mijn 2 paarden. Het liefst niet te ver van Geleen af.

Doe het zelf stallen mogen aangeboden worden maar ook stallen waar alles voor je gedaan word. Voor mij is zelf mesten geen probleem, dat doe ik nu ook al 10 jaar.

Mijn eisen zijn niet groot. Ik vind het wel belangrijk dat mijn paarden iedere dag buiten komen. Het liefst een hele dag en niet maar een paar uurtjes.
Ook moet er minimaal een goede buitenbak bij zitten.

Ik zou het ook fijn vinden als jullie de prijs erbij zetten.

Bedankt alvast

Lienepien95

Re: Stalling gezocht in Limburg omg Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 11:32

Mijn paard staat op manege ten eysden in Geleen :D. Manege ligt aan het bos en is dus goed voor uren lange buitenritten. Ff geen tijd om een uitgebreid bericht te typen, maar pb mag altijd.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 12:53

Lienepien95 schreef:
Mijn paard staat op manege ten eysden in Geleen :D. Manege ligt aan het bos en is dus goed voor uren lange buitenritten. Ff geen tijd om een uitgebreid bericht te typen, maar pb mag altijd.

Daar ben ik idd al gaan kijken. Dit is 5 minuten van ons af met de auto dus ideaal. Ik hoor er alleen wat verschillende meningen over wbt voeren/hooi en weidegang wat beperkt is.. weet niet of dit klopt?

_black_rose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:56

Waar hoor je geen wisselende berichten over essentiële zaken zoals voer en weidegang?
T is maar net wat je wil en wat je zoekt.

Ben er nog niet persoonlijk geweest maar de verhalen die ik hoor zijn overwegend positief.

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:12

Hooi moet je zelf kopen, je kunt het wel door hun laten geven als je dat aangeeft. De weidegang in de winter is vrij beperkt, maar in de zomer (mei t/m november of december) mogen ze de hele dag op de wei staan in principe. Ze komen in ieder geval wel elke dag buiten, ook in de winter!
In de zomer halen we ze op de warme dagen eerder naar binnen en gaan ze bijvoorbeeld van half 8-22 uur nog de wei op.

Afbeelding

Afbeelding
De omgeving is in ieder geval wel mooi!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 14:05

Lienepien95 schreef:
Hooi moet je zelf kopen, je kunt het wel door hun laten geven als je dat aangeeft. De weidegang in de winter is vrij beperkt, maar in de zomer (mei t/m november of december) mogen ze de hele dag op de wei staan in principe. Ze komen in ieder geval wel elke dag buiten, ook in de winter!
In de zomer halen we ze op de warme dagen eerder naar binnen en gaan ze bijvoorbeeld van half 8-22 uur nog de wei op.

[ [url=m/XcegXW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PGRRv1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De omgeving is in ieder geval wel mooi!

De omgeving is zeker mooi! We gaan er vaak met de hond wandelen hihi

Ahh dat was het idd. Zelf het hooi regelen. Ik wist dat er iets was ja.
Fijn om te horen dat de paarden er wel veel buiten komen gelukkig

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:15

Omdat deze vraag beter op [ED] Ervaringen en Diensten thuishoort, verplaats ik dit topic hierheen.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-17 21:59

Iemand die nog iets weet?

Het liefst een rustige stal (geen manege)
Sta nu op een stal met een veel te zware rijbak helaas en de paarden staan allemaal apart in weides. Liefst wil ik dat ze ook gewoon in een kudde kunnen staan