Ik wil graag binnenkort een strandrit gaan maken in Zeeland. Ik had al een beetje gezocht, en Manege de Eendracht leek ons wel geschikt. Alleen ik kan niet echt recente ervaringen meer vinden. Het lijkt ons wel leuk om een stukje rengalop te doen en in het water te gaan. Ik zou graag willen weten hoeveel mensen er in een groep rijden en hoe de strandritten in het algemeen zijn. Andere suggesties van maneges in Zeeland zijn ook welkom
Ik ken de manege en het is een prettige plek voor de paarden en een gemoedelijke sfeer. Het bos en strand op zo'n 15 minuten rijden. Met de buitenritten helaas geen ervaring.
De Eendracht ben ik nog niet geweest. Ik sta bij manege De Ijslander, zij organiseren ook buitenritten, gemiddeld rond de 8 man per rit. Allemaal brave IJslanders die gewend zijn op buitenrit te gaan. Een strandrit duurt er 2u. Zijn heel vriendelijke, gemoedelijke mensen daar
Rooss_24
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-17 23:00
Bedankt voor jullie antwoord! @xLes, heeft die manege ook grotere IJslanders waar lange mensen op passen (+/- 1,80)?