Stage gezocht!

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

SayHi

Stage gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-17 21:27

Hallo Bokkers! *\o/*

Ik ben opzoek naar twee blokstages en een dagstage (hele schooljaar door) bij hetzelfde bedrijf in de paardensector. Of één van de blokstage (periode september) een stage in het buitenland (mag over de hele wereld zijn ook Curacao).

Ik rond nu het tweede jaar van de opleiding paardensport af. Deze opleiding leidt op tot een (management)functie in de paardensport. Zelf rijden is een onderdeel van deze opleiding, omdat je ook de KNHS opleiding tot instructrice volgt. Vorig schooljaar heb ik via de KNHS de Orun aspirant opleiding succesvol afgesloten. Volgend jaar staat de opleiding Orun basissport op het programma.

Onderdeel van deze opleiding is stagelopen bij een bedrijf waar ik paarden kan rijden.
Ervaringen: KNHS Orun aspirant diploma, lesgeven, lid van de KNHS, dus ervaring op councours, ervaring met jonge paarden en hengsten, (door)trainen van paarden.
Wat ik zoek: bedrijf waar paarden kan trainen en eventueel kan uitbrengen op concoursen, leerzame en uitdagende stage bij een leuk bedrijf en als dit niet in het buitenland is (twee blokstages en een dagstage) de mogelijkheid om een paard voor de orun mee te kunnen nemen van het bedrijf.

Misschien heeft een van jullie een goede ervaring op een bedrijf of weet een bedrijf waar er mogelijkheden zijn. Tips zijn zeer welkom :).

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:05

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten