Stalling + weidegang omgeving Purmerend gezocht!

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mijnjasss

Stalling + weidegang omgeving Purmerend gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-17 15:03

Hoi iedereen,

Zelf woon ik in Hoorn en mijn paardje staat nu vlak bij mij thuis (mijn ouderlijk huis). Nu begin ik 1 juli met een nieuwe baan in Purmerend. Mijn vriend woont ook in Purmerend en aangezien ik daar dus ook ga werken, willen we binnenkort samen gaan wonen in Purmerend. Nu kan mijn paard dan natuurlijk niet in Hoorn blijven staan, ik wil hem graag gaan verhuizen naar Purmerend.

Ik ben dus op zoek naar een geschikt plekje. Het liefst een kleinschalige stal, waar niks moet maar alles kan. Ik ben best bereid om zelf dingen te doen zoals voeren, uitmesten en buiten en binnen zetten. Wat ik wel erg belangrijk vind is dat er dagelijkse weidegang is, het liefst 24/7 en anders als het niet anders kan minimaal 8 uurtjes per dag. Een rijbak is geen pré, ik maak vaak alleen maar buitenritjes. Een kleine paddock / longeercirkel zou wel prettig zijn i.v.m. grondwerk.

Kent iemand van jullie een leuke en gezellige stal in de omgeving van Purmerend die een beetje aan mijn omschrijving voldoet?

Bliep78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 22:11

Hoi...
Misschien heb je inmiddels al wat gevonden maar bij stal lommers in kwadijk is ruimte.
Het is een doe het zelf stal waar de paarden zomers 24/7 op het land staan. In de winter dagelijks van 9 tot 20.00 uur in een gedraineerde paddock met onbepekrt hooi.

Een eb en vloed rijbak en een overdekte longeerbak.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie