Ervaringen Handelsstal 'JA' gezocht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Undercore

Ervaringen Handelsstal 'JA' gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 13:44

Hallo bokkers,

Ik heb hele wisselende verhalen gehoord maar hoop hier ook ervaringen te kunnen horen betreffende Handelsstal 'JA'.
Heb paar keer op de Facebook rondgekeken en zie aansprekende maar vooral hele jonge dieren staan. En wil meer ervaringen hebben voordat ik ergens op ga reageren.
Ik hoor het graag van jullie!

Mvg

Undercore

Re: Ervaringen Handelsstal 'JA' gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 18:51

Niemand?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 08:32

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik vind de info op facebook maar erg summier. Hopelijk hebben anderen er ervaring mee.

Undercore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 23:24

Nog steeds niemand? Ik wil niet zomaar gaan reageren op de stal namelijk. Wil wel goed ingelicht zijn.

deniesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:47

Hoi! Ik ben er in februari een keer geweest! In wateringen als het goed is.

Ik kwam kijken voor een Tuigpaard waarvan ze tegen mij zeiden dat hij 13 jaar oud was en 1.77m hoog.

Toen ik kwam kijken zag ik meteen dat het een handelstal was, ik heb even gekeken naar het paard en ik zag meteen dat die duidelijk NIET 13 jaar was. Ik vroeg het nog een keer en toen zeiden ze dat hij 15 jaar ergens anders heeft gestaan... Dit klopte dus al niet.

Daarna ben ik rond gaan vragen aan mensen hoelang hij er al stond en de ene zei 1 week en de andere 3 en een halve maand... Er klopte niks van wat ze zeiden. Ook zei ik dat ik het vreemd vond dat ze verschillende leeftijden opgaven en toen gingen ze kijken in zijn mond met een sigaret in hun handen. Echt heel sneu!

Paardje was ook heel verwaarloosd geweest en was ook veel kleiner dan 1.77. Vond het een heel triest stalletje en heb het gezegd en ben weggegaan.

Nu heb ik gewoon bij een particulier een Belgisch Trekpaard kruising Ardenner gekocht en ik ben er heel blij mee! Ik weet zijn geschiedenis en ik mag altijd nog vragen stellen aan die mensen. Ik raadt je aan om bij een particulier een paard aan te schaffen. Handelstal 'Ja' wat vroeger Nierop heette is geen goede handelstal.

Ik hoop dat je er wat aan hebt ! Groetjes :)

Undercore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-17 18:59

Wat een bizar verhaal! Helemaal niet te vertrouwen dus. En arm paard!
Ik ga er toch vanaf zien. En hoop dat er dan iets veranderd gaat worden daar.
Ik haat gelieg. En dat is daar aan jouw verhaal te lezen veel aan de orde..

Maybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:01

Hoi ik werk op deze stal en de paarden woorden goed verzorgd in de winter was het idd n beetje n rotzooi maar alles is hellemaal opgeknapt. De tuiger waar dat meisje het over had is zo mager binnen gekomen en was al veel meer opgeknapd toen zij kwam kijken. Wij hebben idd veel relatief jonge dieren staan omdat wij ze allemaal zelf inrijden en wij n lagere prijsklassen hebben hoop dat je hier wat aan hebt!als je b paardje zoekt kun je haar altijd n bericht sturen met eat je presies zoekt!

Groetjess

Undercore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 15:51

Maybje schreef:
Hoi ik werk op deze stal en de paarden woorden goed verzorgd in de winter was het idd n beetje n rotzooi maar alles is hellemaal opgeknapt. De tuiger waar dat meisje het over had is zo mager binnen gekomen en was al veel meer opgeknapd toen zij kwam kijken. Wij hebben idd veel relatief jonge dieren staan omdat wij ze allemaal zelf inrijden en wij n lagere prijsklassen hebben hoop dat je hier wat aan hebt!als je b paardje zoekt kun je haar altijd n bericht sturen met eat je presies zoekt!

Groetjess

Hallo, je bent 14 en werkt al op een handelsstal? Dit lijkt mij erg onverantwoordelijk.

Maybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 00:52

Undercore schreef:
Maybje schreef:

Groetjess

Hallo, je bent 14 en werkt al op een handelsstal? Dit lijkt mij erg onverantwoordelijk.

Hoe bedoel je onverantwoordelijk ik rij de paarden en verzorg ze is dat zo erg?

DreamBigx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:13

Ik heb ook verschillende verhalen gehoord over deze stal...weet ook niet wat ik ervan moet vinden. En als ik nu lees dat er 14 jarige daar de paarden verzorgen etc op een handelsstal...weet nii hoor

Maybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 17:13

DreamBigx schreef:
Ik heb ook verschillende verhalen gehoord over deze stal...weet ook niet wat ik ervan moet vinden. En als ik nu lees dat er 14 jarige daar de paarden verzorgen etc op een handelsstal...weet nii hoor

Wat is hier zo erg aan ik been niet de enige die hier verzorgd er zijn ook nog volwassene bij en 9 van de 10 keer is het rijden onder begelijding vooral bij de nog jonge niet ingereden paarden. En je gaat geen volwassenen van bewijsvanspreken 60 kilo en 1.70m lang op n pony van 1.20 meter zetten of ben ik nou gek bij bijna iedere handelsstal rijden er meiden en jongens van mijn leeftijd dus uw probleem snap ik niet hellemaal

Undercore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-17 23:55

Niemand meer ervaringen?