Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maybje schreef:Hoi ik werk op deze stal en de paarden woorden goed verzorgd in de winter was het idd n beetje n rotzooi maar alles is hellemaal opgeknapt. De tuiger waar dat meisje het over had is zo mager binnen gekomen en was al veel meer opgeknapd toen zij kwam kijken. Wij hebben idd veel relatief jonge dieren staan omdat wij ze allemaal zelf inrijden en wij n lagere prijsklassen hebben hoop dat je hier wat aan hebt!als je b paardje zoekt kun je haar altijd n bericht sturen met eat je presies zoekt!
Groetjess
Undercore schreef:Maybje schreef:Hoi ik werk op deze stal en de paarden woorden goed verzorgd in de winter was het idd n beetje n rotzooi maar alles is hellemaal opgeknapt. De tuiger waar dat meisje het over had is zo mager binnen gekomen en was al veel meer opgeknapd toen zij kwam kijken. Wij hebben idd veel relatief jonge dieren staan omdat wij ze allemaal zelf inrijden en wij n lagere prijsklassen hebben hoop dat je hier wat aan hebt!als je b paardje zoekt kun je haar altijd n bericht sturen met eat je presies zoekt!
Groetjess
Hallo, je bent 14 en werkt al op een handelsstal? Dit lijkt mij erg onverantwoordelijk.
DreamBigx schreef:Ik heb ook verschillende verhalen gehoord over deze stal...weet ook niet wat ik ervan moet vinden. En als ik nu lees dat er 14 jarige daar de paarden verzorgen etc op een handelsstal...weet nii hoor